ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Art of Insight in Science and Engineering: Mastering Complexity

دانلود کتاب هنر بینش در علم و مهندسی: تسلط بر پیچیدگی

The Art of Insight in Science and Engineering: Mastering Complexity

مشخصات کتاب

The Art of Insight in Science and Engineering: Mastering Complexity

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262526549, 9780262526548 
ناشر: The MIT Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 409 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب هنر بینش در علم و مهندسی: تسلط بر پیچیدگی: مهندسی، هوافضا، خودرو، مهندسی زیستی، شیمی، عمران و محیط زیست، مدل سازی کامپیوتری، ساخت و ساز، طراحی، برق و الکترونیک، تولید و استخراج انرژی، سیستم های صنعتی، ساخت و عملیات، مهندسی دریایی، فناوری مواد و مواد، علوم مواد و مواد مرجع، ارتباطات و حسگرها، مهندسی و حمل و نقل، تاریخ و فلسفه، علوم و ریاضیات، کاربردی، بیوماتیک، معادلات دیفرانسیل، نظریه بازی، نظریه گراف، برنامه ریزی خطی، Proba



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Art of Insight in Science and Engineering: Mastering Complexity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هنر بینش در علم و مهندسی: تسلط بر پیچیدگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هنر بینش در علم و مهندسی: تسلط بر پیچیدگی

در این کتاب، سانجوی ماهاجان به ما نشان می‌دهد که راه تسلط بر پیچیدگی از طریق بینش است تا دقت. دقت می تواند ما را غرق در اطلاعات کند، در حالی که بینش، قطعات به ظاهر متفاوت از اطلاعات را به یک تصویر ساده متصل می کند. برخلاف کامپیوترها، انسان ها به بینش وابسته هستند. بر اساس پانزده سال تدریس نویسنده در MIT، دانشگاه کمبریج، و کالج اولین، هنر بینش در علم و مهندسی به ما نشان می دهد که چگونه بینش ایجاد کنیم و درک پیدا کنیم، و به خوانندگان ابزارهایی برای کمک به حل آنها می دهد. هر مشکلی در علم و مهندسی وجود دارد.

برای تسلط بر پیچیدگی، می‌توانیم آن را سازماندهی کنیم یا کنار بگذاریم. هنر بینش در علم و مهندسی ابتدا ابزارهای سازماندهی پیچیدگی را آموزش می دهد، سپس دو مسیر را برای کنار گذاشتن پیچیدگی متمایز می کند: با و بدون از دست دادن اطلاعات. سؤالات و مشکلات در سراسر متن به خوانندگان کمک می کند تا این گروه از ابزارها را تسلط یافته و به کار گیرند. با این جعبه ابزار سه بخشی و بدون ریاضیات پیچیده، خوانندگان می توانند محدوده پرواز پرندگان و هواپیماها و استحکام پیوندهای شیمیایی را تخمین بزنند، فیزیک پیانو و زیلوفون را درک کنند و توضیح دهند که چرا آسمان آبی و غروب خورشید قرمز است.< /P>

هنر بینش در علم و مهندسی به صورت چاپی و آنلاین تحت مجوز Creative Commons NonCommercial Share Alike ظاهر می شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this book, Sanjoy Mahajan shows us that the way to master complexity is through insight rather than precision. Precision can overwhelm us with information, whereas insight connects seemingly disparate pieces of information into a simple picture. Unlike computers, humans depend on insight. Based on the author's fifteen years of teaching at MIT, Cambridge University, and Olin College, The Art of Insight in Science and Engineering shows us how to build insight and find understanding, giving readers tools to help them solve any problem in science and engineering.

To master complexity, we can organize it or discard it. The Art of Insight in Science and Engineering first teaches the tools for organizing complexity, then distinguishes the two paths for discarding complexity: with and without loss of information. Questions and problems throughout the text help readers master and apply these groups of tools. Armed with this three-part toolchest, and without complicated mathematics, readers can estimate the flight range of birds and planes and the strength of chemical bonds, understand the physics of pianos and xylophones, and explain why skies are blue and sunsets are red.

The Art of Insight in Science and Engineering will appear in print and online under a Creative Commons Noncommercial Share Alike license.





نظرات کاربران