دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Julia Herschensohn
سری: Language Acquisition and Language Disorders
ISBN (شابک) : 9027224897, 9789027224897
ناشر: John Benjamins Publishing Company
سال نشر: 2000
تعداد صفحات: 303
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بار دوم - مینیمالیسم و اکتساب L2: مطالعه و مرجع زبان های خارجی، آموزش، فرهنگ لغت ها و اصطلاحنامه های زبان خارجی، مرجع، زبان شناسی، واژه ها، زبان و گرامر، مرجع، زبان شناسی، علوم انسانی، کتاب های درسی جدید، مستعمل و اجاره ای، بوتیک تخصصی
در صورت تبدیل فایل کتاب The Second Time Around - Minimalism and L2 Acquisition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بار دوم - مینیمالیسم و اکتساب L2 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با پیوند دادن پیشرفتهای اخیر در نحو نظری و تحقیقات تجربی در توسعه زبان، ادعا میکند که فراگیری زبان دوم کاملاً از فراگیری زبان اول متمایز نیست، بلکه یک بازپخش، یادگیری مجدد زبان است. این استدلال می کند که Universal Grammar یک الگوی هدایت کننده کسب L1 است در حالی که اکتساب L2 را محدود می کند. با فرض اینکه یک تمایز نحوی که برای زبان و اکتساب آن حیاتی است، تقسیم بین مقولات واژگانی و کارکردی است، استدلال میکند که کلید L2 و همچنین L1 اکتساب نحو، تسلط بر ویژگیهای صرفی و پیوند آنها با مقولههای کارکردی است. بنابراین از در دسترس بودن UG برای زبان آموز دوم و ادعای مینیمالیستی مبنی بر اینکه تنوع میان زبانی مورفولکسیکال است پشتیبانی می کند. ساختگرایی، فرضیه L2A ارائهشده در این گزارش، برای دورهای از ویژگیهای ناچیز پس از از دست دادن مقدار L1، و به دنبال آن یک ساختمان مترقی از ارزش L2 از طریق ساختارهای خاص بحث میکند.
Linking recent advances in theoretical syntax and empirical research in language development, the book claims that second language acquisition is not totally distinct from first language acquisition, but rather is a replay, a relearning of language. It argues that Universal Grammar is a template guiding acquisition of L1 while constraining acquisition of L2. Assuming that a syntactic distinction crucial for language and its acquisition is the division between lexical and functional categories, it argues that the key to L2 as well as L1 acquisition of syntax is the mastery of morphological features and their linking to functional categories. It thus supports the availability of UG to the second language learner and the minimalist claim that cross-linguistic variation is morpholexical. Constructionism, the hypothesis of L2A proposed in this account, argues for a period of feature underspecification after loss of the L1 value, followed by a progressive building of the L2 value through specific constructions.