ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Imposing Aid: Emergency Assistance to Refugees

دانلود کتاب کمک تحمیلی: کمک اضطراری به پناهندگان

Imposing Aid: Emergency Assistance to Refugees

مشخصات کتاب

Imposing Aid: Emergency Assistance to Refugees

دسته بندی: سیاست: روابط بین الملل
ویرایش: 0 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0192615432, 9780192615435 
ناشر: Oxford University Press 
سال نشر: 1986 
تعداد صفحات: 467 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کمک تحمیلی: کمک اضطراری به پناهندگان: زبان شناسی، کلمات، زبان و دستور زبان، مرجع، آفریقا، سیاست بین المللی و جهانی، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، خدمات اجتماعی و رفاه، امور عمومی و سیاست، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، زبان شناسی، علوم انسانی، جدید , کتابهای درسی مستعمل و اجاره ای, بوتیک تخصصی, سیاست عمومی, علوم سیاسی, علوم اجتماعی, کتابهای درسی جدید, مستعمل و اجاره ای, بوتیک تخصصی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Imposing Aid: Emergency Assistance to Refugees به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کمک تحمیلی: کمک اضطراری به پناهندگان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کمک تحمیلی: کمک اضطراری به پناهندگان

بحران سال 1982 که شامل اوگاندایی‌هایی بود که از مرز سودان سرازیر شدند، مبنای این مطالعه عمیق است، اولین ارزیابی مستقل از یک برنامه کمکی که در پاسخ به هجوم اضطراری پناهندگان انجام شده است. هارل-باند با خطاب به سیاست گذاران و در عین حال که این زمینه مغفول مانده را به روی توجه محققان باز می کند، با آمار و مواد موردی، تأثیر کمک ها و امدادگران بر پناهندگان و میزبانان آنها را مستند می کند. این تحقیق شامل مصاحبه با 6000 خانوار پناهنده، هم در کمپ ها و هم تعداد بیشتری که خارج از "چتر" کمک هستند، می باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The 1982 crisis involving Ugandans who spilled over the Sudan border is the basis for this in-depth study, the first independent appraisal of an assistance program mounted in response to an emergency influx of refugees. Addressing policy makers while opening this neglected field to scholarly attention, Harrell-Bond documents with statistics and case materials the impact of aid and of aid workers on refugees and their hosts. The research includes interviews of 6,000 refugee households, both in the camps and the greater number who remain outside the aid "umbrella."





نظرات کاربران