ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New York Noise: Radical Jewish Music and the Downtown Scene

دانلود کتاب سر و صدای نیویورک: موسیقی رادیکال یهودی و صحنه مرکز شهر

New York Noise: Radical Jewish Music and the Downtown Scene

مشخصات کتاب

New York Noise: Radical Jewish Music and the Downtown Scene

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Ethnomusicology Multimedia 
ISBN (شابک) : 0253015502, 9780253015501 
ناشر: Indiana University Press 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 324 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سر و صدای نیویورک: موسیقی رادیکال یهودی و صحنه مرکز شهر: تاریخ و نقد، موسیقی، هنر و عکاسی، اتنوموسیکولوژی، قومی و بین المللی، ژانرهای موسیقی، موسیقی، هنر و عکاسی، ایالت و محلی، ایالات متحده، آمریکا، تاریخ، یهودی، هولوکاست، جهان، تاریخ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب New York Noise: Radical Jewish Music and the Downtown Scene به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سر و صدای نیویورک: موسیقی رادیکال یهودی و صحنه مرکز شهر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سر و صدای نیویورک: موسیقی رادیکال یهودی و صحنه مرکز شهر



در سال 1992 توسط جان زورن آهنگساز/ساکسیفونیست، \"فرهنگ رادیکال یهودی\" یا RJC ابداع شد و به پرچمی تبدیل شد که بسیاری از هنرمندان در حلقه زورن تحت آن به اجرای، تولید و پخش موسیقی خود پرداختند. صحنه موسیقی مرکز شهر نیویورک، بخشی از Lower East Side که زمانی خشن بود، مدت‌ها محل نوآوری فرهنگی بوده است. در این محیط است که زورن و حلقه‌اش به دنبال ترکیب کردن ماهیت غیرمتعارف و غیرقابل طبقه‌بندی موسیقی مرکز شهر، به‌عنوان شکلی از نقد اجتماعی و فرهنگی، با صداهایی بودند که به‌طور قابل تشخیصی یهودی بودند. از این جنبش گروه‌هایی مانند Hasidic New Wave و Hanukkah Bush به وجود آمدند که سبک‌های التقاطی آن‌ها شامل نئوکلزمر، هاردکور و اسید راک، کاباره نئو یدیش، فری ورس، فری جاز و الکترونیک بود. اگرچه در تاریخ راک نسبتا زودگذر بود، "لحظه RJC" یک انفجار شش ساله از مکالمات، نوشتن، و موسیقی - از جمله جشنواره ها، کنسرت های بین المللی، و نزدیک به دویست ضبط جدید ایجاد کرد. در طول یک دهه تحقیق، تامار بارزل به بازدیدکنندگان مکرر کلوب‌ها، پاتوق‌های پس از باشگاه، اتاق‌های غذاخوری نوازندگان، کافی‌شاپ‌ها و بایگانی‌ها تبدیل شد. کتاب او روشی را تشریح می‌کند که RJC دیدگاه جدیدی از هویت یهودی را در جهان معاصر شکل داد، دیدگاهی که به دنبال بازگرداندن پیوند بین گذشته و حال، بازجویی از محدودیت‌های دسته‌بندی‌های نژادی و جنسیتی، و نشان دادن تنش‌های بین سکولاریسم و ​​پیروی بود. ارزش های سنتی و دغدغه های معاصر.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Coined in 1992 by composer/saxophonist John Zorn, "Radical Jewish Culture," or RJC, became the banner under which many artists in Zorn's circle performed, produced, and circulated their music. New York's downtown music scene, part of the once-grungy Lower East Side, has long been the site of cultural innovation. It is within this environment that Zorn and his circle sought to combine, as a form of social and cultural critique, the unconventional, uncategorizable nature of downtown music with sounds that were recognizably Jewish. Out of this movement arose bands, like Hasidic New Wave and Hanukkah Bush, whose eclectic styles encompassed neo-klezmer, hardcore and acid rock, neo-Yiddish cabaret, free verse, free jazz, and electronica. Though relatively fleeting in rock history, the "RJC moment" produced a six-year burst of conversations, writing, and music―including festivals, international concerts, and nearly two hundred new recordings. During a decade of research, Tamar Barzel became a frequent visitor at clubs, post-club hangouts, musicians' dining rooms, coffee shops, and archives. Her book describes the way RJC forged a new vision of Jewish identity in the contemporary world, one that sought to restore the bond between past and present, to interrogate the limits of racial and gender categories, and to display the tensions between secularism and observance, traditional values and contemporary concerns.





نظرات کاربران