ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fundamentals of Practical Aberration Theory: Fundamental Knowledge and Technics for Optical Designers

دانلود کتاب مبانی نظریه انحراف عملی: دانش و تکنیک های اساسی برای طراحان نوری

Fundamentals of Practical Aberration Theory: Fundamental Knowledge and Technics for Optical Designers

مشخصات کتاب

Fundamentals of Practical Aberration Theory: Fundamental Knowledge and Technics for Optical Designers

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9810213492, 9789810213497 
ناشر: World Scientific 
سال نشر: 1993 
تعداد صفحات: 193 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 26 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مبانی نظریه انحراف عملی: دانش و تکنیک های اساسی برای طراحان نوری: مهندسی، هوافضا، خودرو، مهندسی زیستی، شیمی، عمران و محیط زیست، مدل سازی کامپیوتری، ساخت و ساز، طراحی، برق و الکترونیک، تولید و استخراج انرژی، سیستم های صنعتی، ساخت و عملیات، مهندسی دریایی، فناوری مواد و مواد، علوم مواد و مواد مرجع، ارتباطات و حسگرها، مهندسی و حمل و نقل، کاربردی، فیزیک، علوم و ریاضیات، اپتیک، فیزیک، علوم و ریاضی، فناوری، علوم و ریاضیات، فیزیک، علوم و ریاضیات، جدید، استفاده شده و جدید



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Fundamentals of Practical Aberration Theory: Fundamental Knowledge and Technics for Optical Designers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی نظریه انحراف عملی: دانش و تکنیک های اساسی برای طراحان نوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی نظریه انحراف عملی: دانش و تکنیک های اساسی برای طراحان نوری

در حال حاضر، اگرچه اکثر فرآیندهای طراحی نوری با کمک نرم افزار کامپیوتری خودکار می شوند، اما این سوال اساسی که چگونه می توانیم پیکربندی نوری اولیه را به گونه ای ایجاد کنیم که بتواند توسط کامپیوتر با آن مقابله کند، باقی می ماند. پاسخ را فقط می توان در به کارگیری تکنیک های مبتنی بر نظریه انحراف یافت. آثار قبلی این موضوع را بررسی کرده اند. با این حال، هیچکدام گستره کامل ابتدا استخراج نظریه انحراف و سپس با کمک انواع مختلف مثال های واقعی را نشان نداده است که چگونه می توان آن را به طور موثر در مسائل طراحی عملی به کار برد. این کتاب در تلاش برای اجرای نظریه برای اولین بار برای ارائه بینش و دانش جدید به خوانندگان خود بسیار مهم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

At present, although most of the optical design processes are automated with the aid of computer software, the fundamental question of how we can generate the initial optical configuration such that it can be dealt with by the computer remains. The answer can only be found in applying techniques based on the aberration theory. Previous works have explored this subject matter. None, however, has covered the full extent of first deriving the aberration theory and then illustrating with the help of various kinds of actual examples how it can be applied effectively to practical design problems. This book is significant in its attempt to put theory into practice for the first time to provide new insight and knowledge to its readers.





نظرات کاربران