ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Data Structures and Algorithms with Python: Undergraduate Topics in Computer Science

دانلود کتاب ساختار داده ها و الگوریتم های با پایتون: مباحث کارشناسی در علوم کامپیوتر

Data Structures and Algorithms with Python: Undergraduate Topics in Computer Science

مشخصات کتاب

Data Structures and Algorithms with Python: Undergraduate Topics in Computer Science

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319130712 
ناشر: Springer 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 369 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 13 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Data Structures and Algorithms with Python: Undergraduate Topics in Computer Science به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ساختار داده ها و الگوریتم های با پایتون: مباحث کارشناسی در علوم کامپیوتر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ساختار داده ها و الگوریتم های با پایتون: مباحث کارشناسی در علوم کامپیوتر

این کتاب مفاهیم و تکنیک های مورد نیاز برای نوشتن برنامه هایی را توضیح می دهد که می توانند حجم زیادی از داده ها را به طور موثر مدیریت کنند. این کتاب پروژه محور و آزمایش شده در کلاس درس، تعدادی از الگوریتم های مهم را ارائه می دهد که با مثال هایی پشتیبانی می شوند که به مشکلاتی که برنامه نویسان کامپیوتر با آن مواجه هستند، معنا می بخشد. ایده پیچیدگی محاسباتی نیز معرفی شده است و نشان می دهد که چه چیزی را می توان و چه چیزی را نمی توان به طور موثر محاسبه کرد تا برنامه نویس بتواند در مورد الگوریتم هایی که استفاده می کند قضاوت آگاهانه داشته باشد. ویژگی ها: شامل ساختارهای داده مقدماتی و پیشرفته و مباحث الگوریتم، با توالی فصل های پیشنهادی برای دوره های مربوطه ارائه شده در مقدمه. اهداف یادگیری، بررسی سوالات و تمرین های برنامه نویسی را در هر فصل، و همچنین مثال های توضیحی متعددی ارائه می دهد. برنامه‌های دانلودی و فایل‌های تکمیلی را در یک وب‌سایت مرتبط ارائه می‌دهد، با مواد آموزشی موجود از نویسنده. یک پرایمر در پایتون برای کسانی که دارای پیشینه زبانی متفاوت هستند ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explains the concepts and techniques required to write programs that can handle large amounts of data efficiently. Project-oriented and classroom-tested, the book presents a number of important algorithms supported by examples that bring meaning to the problems faced by computer programmers. The idea of computational complexity is also introduced, demonstrating what can and cannot be computed efficiently so that the programmer can make informed judgements about the algorithms they use. Features: includes both introductory and advanced data structures and algorithms topics, with suggested chapter sequences for those respective courses provided in the preface; provides learning goals, review questions and programming exercises in each chapter, as well as numerous illustrative examples; offers downloadable programs and supplementary files at an associated website, with instructor materials available from the author; presents a primer on Python for those from a different language background.





نظرات کاربران