ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Taking a Stand in a Postfeminist World: Toward an Engaged Cultural Criticism

دانلود کتاب موضع گیری در دنیای پسا فمینیستی: به سوی انتقاد فرهنگی درگیر

Taking a Stand in a Postfeminist World: Toward an Engaged Cultural Criticism

مشخصات کتاب

Taking a Stand in a Postfeminist World: Toward an Engaged Cultural Criticism

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0791447154, 9780791447154 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 243
[257] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Taking a Stand in a Postfeminist World: Toward an Engaged Cultural Criticism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب موضع گیری در دنیای پسا فمینیستی: به سوی انتقاد فرهنگی درگیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب موضع گیری در دنیای پسا فمینیستی: به سوی انتقاد فرهنگی درگیر

موضع گیری در یک جهان پسا فمینیستی یک نقد فرهنگی درگیر در یک زمینه پست فمینیستی ارائه می دهد. در پایان قرن بیستم، جهانی که به طور فزاینده ای جهانی شده است، پیچیدگی فرهنگی را به وجود آورده است که مشخصه آن افزایش سریع گفتمان های رقابتی، ذهنیت های پراکنده، و ادعاهای آشتی ناپذیر در مورد بازنمایی فرهنگی است و اینکه چه کسی حق دارد برای دیگران یا در مورد آنها صحبت کند. . در حالی که فمینیسم به طور سنتی یک سایت قدرتمند برای بحث در مورد سؤالاتی است که از این زمینه ناشی می شود، اخیراً آنقدر از هم گسیخته و مشکوک شده است که بینش های آن اغلب به عنوان قابل پیش بینی نادیده گرفته می شود و به طور جدی ظرفیت آن را برای ارائه نقد فرهنگی قدرتمند کاهش می دهد. در این زمینه پست فمینیستی، نویسندگان برای نقد فرهنگی استدلال می‌کنند که استراتژیک باشد، نه برنامه‌ای، و تعهدات، ایده‌ها و مواضع متعدد مورد نیاز برای تعاملات و شناسایی‌ها در میان خطوط تفاوت‌های فرهنگی، نژادی و جنسیتی را حفظ کند. نویسندگان با انتخاب مکان‌هایی که در آن چنین تعامل‌هایی برجسته می‌شوند و تحت بررسی‌های کنونی فیلم، فرهنگ مصرف‌کننده، گردشگری، مردم‌شناسی و آکادمی، مبارزات و مانورهای مورد نیاز برای موضع‌گیری در مورد طیف وسیعی از موضوعات مهم در لحظه فرهنگی معاصر را نظریه‌پردازی و نشان می‌دهند. .\"


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Taking a Stand in a Postfeminist World offers an engaged cultural criticism in a postfeminist context. At the end of the twentieth century, an increasingly globalized world has given rise to a cultural complexity characterized by a rapid increase in competing discourses, fragmented subjectivities, and irreconcilable claims over cultural representation and who has the right to speak for, or about, others. While feminism has traditionally been a potent site for debates over questions that have arisen out of this context, recently, it has become so splintered and suspect that its insights are often dismissed as predictable, seriously reducing its capacity to offer powerful cultural criticism. In this postfeminist context, the authors argue for a cultural criticism that is strategic, not programmatic, and that preserves the multiple commitments, ideas, and positions required of interactions and identifications across lines of cultural, racial, and gender difference. Selecting sites where such interactions are highlighted and under current scrutiny film, consumer culture, tourism, anthropology, and the academy the authors theorize and demonstrate the struggles and maneuvers required to take a stand on a wide range of issues of significance to the contemporary cultural moment."





نظرات کاربران