ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Zoomorphic Imagination in Chinese Art and Culture

دانلود کتاب تخیل زئومورفیک در هنر و فرهنگ چین

The Zoomorphic Imagination in Chinese Art and Culture

مشخصات کتاب

The Zoomorphic Imagination in Chinese Art and Culture

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0824846761, 9780824846763 
ناشر: University of Hawaii Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 474 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تخیل زئومورفیک در هنر و فرهنگ چین: نقد، تاریخ و نقد، هنر و عکاسی، گیاهان و حیوانات، مضامین، تاریخ و نقد، هنر و عکاسی، چین، آسیا، تاریخ



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Zoomorphic Imagination in Chinese Art and Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تخیل زئومورفیک در هنر و فرهنگ چین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تخیل زئومورفیک در هنر و فرهنگ چین

چین یک سنت قدیمی زئومورفیک دارد. معروف است که اولین امپراتور قلب یک ببر و یک گرگ را داشت. نام قبایل خارجی به طور سنتی با شخصیت هایی نوشته می شد که شامل رادیکال های حیوانی می شد. در دوران مدرن، دولت کمونیستی اغلب از ناسیونالیست‌ها به عنوان «سگ‌های دونده» یاد می‌کرد و رئیس‌جمهور شی جین‌پینگ، با قول به سرکوب فساد در همه سطوح، متعهد شد که هم «ببرها» و هم «مگس‌ها» را دستگیر کند. این جلد که با آثاری از ظروف عصر برنز تا قطعات مفهومی قرن بیستم به‌طور عالی به تصویر کشیده شده است، نگاهی گسترده به تصاویر زئومورفیک و انسان‌نما در هنر چینی است. مشارکت‌کنندگان، محققان برجسته در تاریخ هنر چین و زمینه‌های مرتبط، تصاویر حیوانات را به‌عنوان معادل‌های نمادین ساده و یک به‌یک در نظر نمی‌گیرند: آنها در عمق، در پیچیدگی و در ابعاد چندگانه، شیوه‌هایی را دنبال می‌کنند که چینی‌ها از حیوانات از همان ابتدا از حیوانات استفاده می‌کرده‌اند. تا به امروز برای بازنمایی و اجرای بلاغی ایده‌های پیچیده درباره جهان اطراف، بررسی معنای این موضوع در مورد چین، گذشته و حال.

در هر فصل، یک مثال یا موضوع خاص بر اساس واقعی یا اسطوره‌ای ارائه می‌شود. مخلوقات از منابع مذهبی، سیاسی یا سایر منابع مشتق شده است، و بررسی دقیق و آموخته شده مورد نیاز برای درک ابزاری که چنین تصاویری از طریق آنها در زندگی فرهنگی چین جاسازی شده است را ارائه می دهد. نقوش تائوتی عصر برنز، حیوانات تقویمی، حالت‌های زئومورفیک در هنر بودایی تانتریک، اژدهاهای آواز و نقاشان آن، اسب‌های فرخنده فرستاده بهشت ​​و زرافه‌های ادای احترام فرستاده شده از خارج، نمونه‌های خارق‌العاده‌ای که در کیون به تصویر کشیده شده‌اند. راهنمای عجیب و غریب دریا، موجودات عجیب و غریب نامشخصی که در هنر معاصر هوانگ یونگ پینگ یافت می شوند - این و سایر نمونه های قابل توجه نگرش چینی ها را در طول زمان نسبت به قلمرو حیوانات نشان می دهد، روانشناسی چینی و الگوهای تخیل را کشف می کند، و برخی از ابزارها و انگیزه های انتقادی فرهنگ بصری چین را توضیح دهید.

تخیل زئومورفیک در هنر و فرهنگ چینی مخاطبان آماده ای را در میان متخصصان هنر و فرهنگ بصری آسیای شرقی و آن دسته از افراد پیدا می کند. با علاقه به بلاغت ادبی یا بصری.

مشارکت کنندگان: سارا آلن، کیانشن بای، سوزان بوش، دانیل گرینبرگ، کارملیتا (کارما) هینتون، جودی چونگوا هو، کریستینا کلوتگن، کاتلین لیسکومب، جنیفر پورتل، جروم سیلبرگلد، هنریک سورنسن، و یوجین وانگ.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

China has an age-old zoomorphic tradition. The First Emperor was famously said to have had the heart of a tiger and a wolf. The names of foreign tribes were traditionally written with characters that included animal radicals. In modern times, the communist government frequently referred to Nationalists as “running dogs,” and President Xi Jinping, vowing to quell corruption at all levels, pledged to capture both “the tigers” and “the flies.” Splendidly illustrated with works ranging from Bronze Age vessels to twentieth-century conceptual pieces, this volume is a wide-ranging look at zoomorphic and anthropomorphic imagery in Chinese art. The contributors, leading scholars in Chinese art history and related fields, consider depictions of animals not as simple, one-for-one symbolic equivalents: they pursue in depth, in complexity, and in multiple dimensions the ways that Chinese have used animals from earliest times to the present day to represent and rhetorically stage complex ideas about the world around them, examining what this means about China, past and present.

In each chapter, a specific example or theme based on real or mythic creatures is derived from religious, political, or other sources, providing the detailed and learned examination needed to understand the means by which such imagery was embedded in Chinese cultural life. Bronze Age taotie motifs, calendrical animals, zoomorphic modes in Tantric Buddhist art, Song dragons and their painters, animal rebuses, Heaven-sent auspicious horses and foreign-sent tribute giraffes, the fantastic specimens depicted in the Qing Manual of Sea Oddities, the weirdly indeterminate creatures found in the contemporary art of Huang Yong Ping―these and other notable examples reveal Chinese attitudes over time toward the animal realm, explore Chinese psychology and patterns of imagination, and explain some of the critical means and motives of Chinese visual culture.

The Zoomorphic Imagination in Chinese Art and Culture will find a ready audience among East Asian art and visual culture specialists and those with an interest in literary or visual rhetoric.

Contributors: Sarah Allan, Qianshen Bai, Susan Bush, Daniel Greenberg, Carmelita (Carma) Hinton, Judy Chungwa Ho, Kristina Kleutghen, Kathlyn Liscomb, Jennifer Purtle, Jerome Silbergeld, Henrik Sørensen, and Eugene Y. Wang.





نظرات کاربران