ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung

دانلود کتاب روشهای تحقیق آموزشی تاریخ

Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung

مشخصات کتاب

Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Geschichtsunterricht erforschen 
ISBN (شابک) : 3734402123, 9783734402128 
ناشر: Wochenschau Verlag 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 257 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب روشهای تحقیق آموزشی تاریخ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب روشهای تحقیق آموزشی تاریخ

تحقیق آموزش تاریخ در آموزش تاریخ اهمیت پیدا می کند. مطالعات تجربی به طور فزاینده ای به عنوان راهنمایی برای آموزش معلمان و تمرین کلاس درس عمل می کنند. برای درک موضوع پیچیده «دروس تاریخ» به انواع روش های تحقیق نیاز است. با این حال، در عین حال، تحقیقات تجربی به ندرت بخشی از آموزش معلمان تاریخ است. این جلد مروری بر روش های مختلف آموزش تحقیق ارائه می دهد. مشارکت‌های فردی هر یک روشی را ارائه می‌دهند، امکانات و محدودیت‌های موضوعی خاص آن را توضیح می‌دهند و با استفاده از مثال‌های مثالی، کاربرد را نشان می‌دهند. بنابراین، این جلد به‌عنوان مقدمه‌ای برای تحقیقات کلاسی آموزشی تاریخ، برای مثال در آموزش معلمان، مناسب است. فهرست مطالب پیش‌گفتار Manuel Köster: روش‌های تحقیق اجتماعی تجربی از دیدگاه آموزشی تاریخ. معرفی و نظام‌بندی کریستین برترام: توسعه ابزارهای آزمون استاندارد برای ثبت اثربخشی درس‌های تاریخ، یوهانس مایر هامه: در حوزه تنش بین ابهام تاریخی، دقت لازم و مطلوبیت اجتماعی. تجزیه و تحلیل مجدد ساختارهای پرسشنامه و آزمون در مطالعات کمی در مورد آگاهی تاریخی و یادگیری تاریخی مونیکا والدیس: فیلم‌برداری درسی در تاریخ مسیحی بیشتر: هرمنوتیک عینی و تعلیمات تاریخ ماتیاس مارتنز/کریستین اسپیس/باربارا آسبراند: تحقیق درسی تاریخ بازسازی‌کننده. در مورد تجزیه و تحلیل فیلم های آموزشی سباستین بارش: تحلیل محتوای کیفی به عنوان روشی از تحقیقات آموزشی تاریخی دورن پرینز/هولگر تونمان: رویکردهای ترکیبی در تحقیقات مدرسه تجربی و آموزشی. امکانات و محدودیت‌های آموزشی تاریخ نویسندگان اطلاعات بیوگرافی هولگر تونمان، دکتر، استاد آموزش تاریخ در دانشگاه کلن میک زولزدورف-کرستینگ، دکتر، استاد آموزش تاریخ در دانشگاه اسنابروک


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Geschichtsunterrichtsforschung gewinnt innerhalb der Geschichtsdidaktik an Bedeutung. Empirische Studien dienen zunehmend als Orientierungspunkte für Lehrerausbildung und Unterrichtspraxis. Um den komplexen Gegenstand „Geschichtsunterricht“ zu erfassen, bedarf es einer Vielfalt an Forschungsmethoden. Zugleich ist empirische Forschung jedoch nur selten Bestandteil der Geschichtslehrerausbildung. Der vorliegende Band bietet einen Überblick über verschiedene Methoden der Unterrichtsforschung. Die einzelnen Beiträge stellen jeweils eine Methode vor, erläutern deren fachspezifische Möglichkeiten und Grenzen und zeigen die Anwendung anhand exemplarischer Beispiele. Der Band eignet sich damit hervorragend zur Einführung in die geschichtsdidaktische Unterrichtsforschung, etwa in der Lehrerausbildung. Inhaltsverzeichnis Vorwort Manuel Köster: Methoden empirischer Sozialforschung aus geschichtsdidaktischer Perspektive. Einleitung und Systematisierung Christiane Bertram: Entwicklung standardisierter Testinstrumente zur Erfassung der Wirksamkeit von Geschichtsunterricht Johannes Meyer-Hamme: Im Spannungsfeld historischer Uneindeutigkeit, notwendiger Exaktheit und sozialer Erwünschtheit. Eine Re-Analyse von Fragebogen- und Testkonstruktionen in quantitativen Studien zum Geschichtsbewusstsein und historischen Lernen Monika Waldis: Unterrichtsvideografie im Fach Geschichte Christian Mehr: Objektive Hermeneutik und Geschichtsdidaktik Matthias Martens/Christian Spieß/Barbara Asbrand: Rekonstruktive Geschichtsunterrichtsforschung. Zur Analyse von Unterrichtsvideografien Sebastian Barsch: Die Qualitative Inhaltsanalyse als Methode der geschichtsdidaktischen Forschung Doren Prinz/Holger Thünemann: Mixed-Methods-Ansätze in der empirischen Schul- und Unterrichtsforschung. Möglichkeiten und Grenzen für die Geschichtsdidaktik Autorinnen und Autoren Biographische Informationen Holger Thünemann, Dr., Professor für Didaktik der Geschichte an der Universität zu Köln Meik Zülsdorf-Kersting, Dr., Professor für Didaktik der Geschichte an der Universität Osnabrück





نظرات کاربران