دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Britta Timm Knudsen. Anne Marit Waade (eds.)
سری: Tourism and Cultural Change
ISBN (شابک) : 9781845411282, 9781845411275
ناشر: Channel View Publications
سال نشر: 2010
تعداد صفحات: 312
[309]
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Re-Investing Authenticity: Tourism, Place and Emotions به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سرمایه گذاری مجدد اصالت: گردشگری، مکان و احساسات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
از مفهوم بسیار تأثیرگذار «اصالت مرحلهای» که توسط دین مک کانل مورد بحث قرار گرفت، تا ادعای کلی اشتیاق به اصالت از طرف همه مصرفکنندگان غربی، که توسط جوزف پاین و جیمز گیلمور ارائه شد، بدیهی است که مفهوم اصالت هنوز قابل تأمل است. . این کتاب پیشگامانه به مفهوم اصالت به عنوان مازاد معنا و احساس تجربی که از کاری که ما در / در مکانها انجام میدهیم سرچشمه میگیرد، دوباره فکر میکند و دوباره روی آن سرمایهگذاری میکند. در سرمایهگذاری مجدد اصالت - گردشگری، مکان و احساسات، محققان بینالمللی که طیف گستردهای از رشتهها را نمایندگی میکنند، عملکردهای معاصر اصالت در سفر و شیوههای گردشگری را بررسی میکنند: از برندسازی مکانهای فرهنگی تا نمایشهای فردی زائر. از تجارب تشدید شده صحنه های جنایت خیالی تا ویژگی های بلاغی مواجهه با آسیب زا و; این کتاب از عکاسی با اجرای خاطرات مکان گرفته تا تجربیات بیابان که باعث ایجاد هیجان می شود، نشان می دهد که چگونه احساس اصالت در مکان ها ایجاد می شود.
From the highly influential concept of ‘staged authenticity' discussed by Dean MacCannell, to the general claim of longing for authenticity on behalf of all Western consumers, made by Joseph Pine and James Gilmore, it is obvious that the concept of authenticity is still worth considering. This ground-breaking book re-thinks and re-invests in the notion of authenticity as a surplus of experiential meaning and feeling that derives from what we do at / in places. In Re-investing Authenticity - Tourism, Place and Emotions international scholars representing a wide range of disciplines, examine contemporary performances of authenticity in travel and tourism practices: From cultural place branding to individual pilgrim performances; from intensified experiences of imaginary crime scenes to the rhetorical features of the encounter with the traumatic and; from photography performing memories of place to experiences of wilderness producing excitement, this book demonstrates how the feeling of authenticity within places is produced.