ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Multilingual Europe: Reflections on Language and Identity

دانلود کتاب اروپای چند زبانه: تأملاتی در مورد زبان و هویت

Multilingual Europe: Reflections on Language and Identity

مشخصات کتاب

Multilingual Europe: Reflections on Language and Identity

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1847188346, 9781847188342 
ناشر: Cambridge Scholars Publishing 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 200 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اروپای چند زبانه: تأملاتی در مورد زبان و هویت: زبان شناسی، واژه ها، زبان و دستور زبان، مرجع، فرهنگی، مردم شناسی، سیاست و علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Multilingual Europe: Reflections on Language and Identity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اروپای چند زبانه: تأملاتی در مورد زبان و هویت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اروپای چند زبانه: تأملاتی در مورد زبان و هویت

همانطور که اروپا به گسترش و ادغام از طریق اتحادیه اروپا ادامه می دهد، با چالش افزایش تماس چند زبانه و چندفرهنگی در داخل و خارج از مرزهای خود مواجه است. این جلد تحقیقات اخیر در مورد خط مشی زبان اروپایی، تماس زبانی و چندفرهنگی را ارائه می دهد که چگونگی رویارویی اروپا با این چالش را بررسی می کند. این جلد با الهام از تقاطع ها و تضادها در زبان و هویت فرهنگی در اروپا، با تقویت تحقیقات اجتماعی-زبانی با فصل هایی در مورد هویت فرهنگی و زبان در سینمای معاصر اروپا، از مرزهای رشته ای فراتر می رود. این کتاب روابط بین زبان و هویت فرهنگی در اروپا را در زمان افزایش پیچیدگی چند فرهنگی، با مشارکت در بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا، سوئد و اوکراین، و فضاهای زبانی و تخیلی بین و فراتر از آن در نظر می‌گیرد. این جلد بر اهمیت مداوم زبان و هویت برای اروپای در حال توسعه تاکید می‌کند، و راه‌هایی را که در آن موقعیت‌های ترکیبی زبانی، تعامل و تماس زبانی همچنان اروپا و سایرین آن را تعریف می‌کنند، نشان می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

As Europe continues to expand and integrate through the European Union, it faces the challenge of ever increasing multilingual and multicultural contact, within and across its borders. This volume presents recent research on European language policy, language contact and multiculturalism that explores how Europe is meeting this challenge. Inspired by intersections and conflicts in language and cultural identity in Europe, the volume transcends disciplinary boundaries by enhancing sociolinguistic research with chapters on cultural identity and language in contemporary European cinema. The book considers the relationships between language and cultural identity in Europe at a time of increasing multicultural complexity, with contributions on Belgium, France, Germany, Italy, the Netherlands, Spain, Sweden and Ukraine, and the linguistic and imaginative spaces between and beyond. The volume highlights the ongoing significance of language and identity for an expanding Europe, and the ways in which situations of linguistic hybridity, interlocution and language contact continue to define Europe and its others.





نظرات کاربران