ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Containing Community: From Political Economy to Ontology in Agamben, Esposito, and Nancy

دانلود کتاب شامل جامعه: از اقتصاد سیاسی به هستی شناسی در Agamben، Esposito، و نانسی

Containing Community: From Political Economy to Ontology in Agamben, Esposito, and Nancy

مشخصات کتاب

Containing Community: From Political Economy to Ontology in Agamben, Esposito, and Nancy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: SUNY Series in Contemporary Italian Philosophy 
ISBN (شابک) : 1438461852, 9781438461854 
ناشر: State University of New York Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 524 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شامل جامعه: از اقتصاد سیاسی به هستی شناسی در Agamben، Esposito، و نانسی: اگزیستانسیالیسم، جنبش ها، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، پدیدارشناسی، جنبش ها، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، سیاسی، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی، فلسفه اجتماعی، فلسفه، سیاست و علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Containing Community: From Political Economy to Ontology in Agamben, Esposito, and Nancy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شامل جامعه: از اقتصاد سیاسی به هستی شناسی در Agamben، Esposito، و نانسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شامل جامعه: از اقتصاد سیاسی به هستی شناسی در Agamben، Esposito، و نانسی

جامعه به عنوان قلعه ای که اعضای خود را از قرار گرفتن در معرض تفاوت ها پناه می دهد و از آنها دفاع می کند، مورد تجلیل و اهریمن قرار گرفته است. این کتاب به‌جای رها کردن جامعه به‌عنوان مدلی قدیمی از روابط که برای دنیای جهانی‌شده ما مناسب نیست، به نوشته‌های جورجیو آگامبن، روبرتو اسپوزیتو و ژان لوک نانسی در جستجوی راه‌هایی برای بازاندیشی جامعه به شیوه‌ای باز و فراگیر می‌پردازد. . گرگ برد استدلال می‌کند که بخش اصلی این وظیفه در این است که چگونه هر فیلسوفی جامعه را بازگو می‌کند، نه به عنوان چیزی که برای کسانی که به آنها تعلق دارند و برای کسانی که طرد شده‌اند نامناسب است یا جایی که شمول بر سهم فرد در دارایی مشترک استوار است. ما باید به بعد فراموش شده اشتراک گذاری برگردیم، نه به عنوان اشتراک چیزهایی که می توانیم داشته باشیم و مالک آن باشیم، بلکه به عنوان فرآیندی که ما را از هم جدا می کند و ما را در اجتماع با یکدیگر به اشتراک می گذارد. این کتاب این مشکل را از طریق طیف گسترده‌ای از حوزه‌های مختلف از سیاست زیستی، جامعه‌گرایی، اگزیستانسیالیسم، پدیدارشناسی، اقتصاد سیاسی، فلسفه رادیکال و نظریه اجتماعی ردیابی می‌کند.»


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Community has been both celebrated and demonized as a fortress that shelters and defends its members from being exposed to difference. Instead of abandoning community as an antiquated model of relationships that is ill suited for our globalized world, this book turns to the writings of Giorgio Agamben, Roberto Esposito, and Jean-Luc Nancy in search for ways to rethink community in an open and inclusive manner. Greg Bird argues that a central piece of this task is found in how each philosopher rearticulates community not as something that is proper to those who belong and improper to those who are excluded or where inclusion is based on one s share in common property. We must return to the forgotten dimension of sharing, not as a sharing of things that we can contain and own, but as a process that divides us up and shares us out in community with one another. This book traces this problem through a wide array of fields ranging from biopolitics, communitarianism, existentialism, phenomenology, political economy, radical philosophy, and social theory."





نظرات کاربران