ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Conflict Survival Kit: Tools for Resolving Conflict at Work

دانلود کتاب Conflict Survival Kit: ابزارهایی برای حل تعارض در محل کار

Conflict Survival Kit: Tools for Resolving Conflict at Work

مشخصات کتاب

Conflict Survival Kit: Tools for Resolving Conflict at Work

دسته بندی: کسب و کار
ویرایش: 2 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780132741057 
ناشر: Pearson Education, Inc 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 381 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Conflict Survival Kit: Tools for Resolving Conflict at Work به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Conflict Survival Kit: ابزارهایی برای حل تعارض در محل کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Conflict Survival Kit: ابزارهایی برای حل تعارض در محل کار

برای دوره های رهبری و نظارت سازمانی، مدیریت منابع انسانی، ارتباطات و مطالعات تعارض. با نگاهی به خط مقدم، کیت بقای تعارض: ابزارهایی برای حل تعارض در محل کار بر موضوعاتی تمرکز می کند که سرپرستان، رهبران تیم و مدیران باید بدانند تا به تعارض در سازمان ها رسیدگی کنند. هر فصل به طور خلاصه نظریه‌ها، چارچوب‌ها و مدل‌های تعارض را توضیح می‌دهد، در حالی که بر مهارت‌های مهم بین فردی و مدیریتی تمرکز می‌کند. این متن کلاس درس و راهنمای حین کار، استراتژی هایی را ارائه می دهد که می توانند بلافاصله در محل کار مورد استفاده قرار گیرند و تمرین عملی را در سراسر ارائه می دهند. به طور کامل در این نسخه به روز شده است، شامل یک بخش جدید در مورد تفاوت های ارتباطی فرهنگی، بیشتر در مورد میانجیگری، استراتژی هایی برای حفظ آرامش در هنگام رویارویی و بخشی در مورد مدیریت قلدری در محل کار است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

For courses in Organizational Leadership and Supervision, Human Resources Management, Communications and Conflict Studies. Taking a front-line view, The Conflict Survival Kit: Tools for Resolving Conflict at Workfocuses on topics supervisors, team leads and managers need to know to address conflict in organizations. Each chapter succinctly explains conflict theories, frameworks and models, while focusing on important interpersonal and management skills. This classroom text and on-the-job guide presents strategies that can be used immediately in the workplace and provides hands-on practice throughout. Fully updated in this edition, it includes a new section on cultural communication differences, more on mediation, strategies for staying calm during confrontation and a section on managing bullying in the workplace.





نظرات کاربران