دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tynan Sylvester
سری:
ISBN (شابک) : 9781449337933
ناشر: O'Reilly Media
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 415
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Designing Games: A Guide to Engineering Experiences به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
آیا آماده اید تا مهارت های طراحی خود را تقویت کنید؟ این کتاب چشمگشا به شما کمک میکند ساختار طراحی پشت اکثر بازیهای ویدیویی موفق امروزی را کشف کنید. شما اصول و روشهایی را برای ساخت بازیهایی که تجربههای هیجانانگیز ایجاد میکنند، یاد خواهید گرفت - ترکیبی از مکانیکهای زیبا، داستانهای جذاب، و سرعتی که بازیکنان را کاملاً غرق میکند. در نثری واضح و قابل دسترس، Tynan Sylvester طرفدار طراحی همچنین به فرآیندهای روزمره لازم برای حفظ پروژه شما در مسیر، از جمله نحوه کار با یک تیم و نحوه جلوگیری از بن بست های خلاقانه نگاه می کند.
Ready to give your design skills a real boost? This eye-opening book helps you explore the design structure behind most of today's hit video games. You'll learn principles and practices for crafting games that generate emotionally charged experiences - a combination of elegant game mechanics, compelling fiction, and pace that fully immerses players. In clear and approachable prose, design pro Tynan Sylvester also looks at the day-to-day process necessary to keep your project on track, including how to work with a team, and how to avoid creative dead ends.