ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Steel Construction Manual

دانلود کتاب راهنمای ساخت فولاد

Steel Construction Manual

مشخصات کتاب

Steel Construction Manual

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 3764361816, 9783764361815 
ناشر: Birkhauser 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 404 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Steel Construction Manual به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب راهنمای ساخت فولاد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب راهنمای ساخت فولاد

فولاد یکی از همه کاره ترین مواد موجود در صنعت ساخت و ساز است و کاربردهای فراوان آن معماران و مهندسان را قادر می سازد تا بسیار فراتر از آنچه زمانی ممکن در نظر گرفته می شد بروند. جلد دوم این سری جدید تمام جنبه های فولاد را به عنوان یک ماده ساختمانی مستند می کند. درست مانند کتابچه راهنمای ساخت و ساز شیشه ای، این جلد ابتدا به توسعه تاریخی ساختمان با فولاد می پردازد. این با چندین فصل دنبال می شود که با درجه بالایی از جزئیات فنی خواص فیزیکی مواد، اصول ساخت و ساز با استفاده از فولاد و طیف گسترده ای از استفاده از عناصر فولادی را بررسی می کند. فصل آخر 54 مثال ارائه می کند که کاربردهای فراوان فولاد را در ساخت و ساز از سالن های ساده تا ساختمان های چند طبقه پیچیده نشان می دهد. این نمونه‌ها به دلیل استفاده نوآورانه از فولاد انتخاب شدند و پتانسیل بالای آن را برای به حداقل رساندن مواد لازم و مونتاژ نشان می‌دهند. برای سهولت مقایسه، همه طرح ها در یک مقیاس ترسیم شده اند.

این جلد با کتابشناسی گسترده و فهرستی از هنجارها و مقررات مربوط به پایان می رسد و این اثر را به مرجعی ضروری برای همه معماران و مهندسان تبدیل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Steel is one of the most versatile materials available in the construction industry and its many applications have enabled architects and engineers to go far beyond what was once considered possible. The second volume in this new series documents all aspects of steel as a construction material. Just like the Glass Construction Manual, this volume first looks at the historical development of building with steel. This is followed by several chapters which examine to a high degree of technical detail the physical properties of the material, the principles of construction using steel and the wide spectrum of the use of steel elements.

The final chapter presents 54 examples which illustrate the many applications of steel in construction-from simple halls to complex multistorey buildings. These examples were selected because of their innovative use of steel, demonstrating its great potential for minimising the necessary materials and montage. For ease of comparison all the plans have been drawn to the same scale.

The volume concludes with an extensive bibliography and a listing of the relevant norms and regulations, making this work an indispensable reference for all architects and engineers.





نظرات کاربران