ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Feminist Ethics in Film: Reconfiguring Care through Cinema

دانلود کتاب اخلاق فمینیستی در فیلم: پیکربندی مجدد مراقبت از طریق سینما

Feminist Ethics in Film: Reconfiguring Care through Cinema

مشخصات کتاب

Feminist Ethics in Film: Reconfiguring Care through Cinema

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1841504068, 9781841504063 
ناشر: Intellect Ltd 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 134 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اخلاق فمینیستی در فیلم: پیکربندی مجدد مراقبت از طریق سینما: هنرهای نمایشی، رقص، کارگردانان فردی، جادو و توهم، مرجع، تئاتر، هنر و عکاسی، هنر فیلم و ویدئو، عکاسی و ویدئو، هنر و عکاسی، زنان در هنر، مضامین، تاریخ و نقد، هنر و عکاسی، تاریخ و نقد ,فیلم, طنز و سرگرمی, تئوری, فیلم, طنز و سرگرمی, مطالعات زنان, سقط جنین و پیشگیری از بارداری, نظریه فمینیستی, تاریخ, مادری, نویسندگان زن, سیاست و علوم اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Feminist Ethics in Film: Reconfiguring Care through Cinema به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اخلاق فمینیستی در فیلم: پیکربندی مجدد مراقبت از طریق سینما نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اخلاق فمینیستی در فیلم: پیکربندی مجدد مراقبت از طریق سینما



فیلم‌های محبوب می‌توانند بیشتر از سرگرم کردن ما انجام دهند. آنها می توانند به درک ما از ماهیت انسان و نظریه اخلاقی که آن را بیان می کند کمک کنند. اخلاق فمینیستی در فیلمگروه متنوعی از روایت های سینمایی را از منظر اخلاق مبتنی بر مراقبت بررسی می کند. روابط بین فردی که آنها به تصویر می کشند، ابعاد مهم مراقبت را آشکار می کند که در بحث های کمتر زمینه ای نادیده گرفته شده است. به طور خاص، این کتاب به بررسی روابط بین مراقبت و اجتماع، استقلال، خانواده و تغییر خود می‌پردازد. تفسیر فیلم ها از منظر اخلاق فمینیستی مراقبت، هم دانش ما را از این حوزه رو به رشد فلسفه گسترش می دهد و هم به قدردانی ما از فیلم ها عمق می بخشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Popular films can do more than merely entertain us; they can contribute to our understanding of human nature and the ethical theory that informs it. Feminist Ethics in Film explores a varied group of cinematic narratives from the perspective of care-based ethics. The interpersonal relationships they portray disclose important dimensions of care that have been overlooked in less contextualized discussions. In particular, the book examines the relationships between care and community, autonomy, family, and self transformation. Interpreting films from the perspective of the feminist ethics of care both expands our knowledge of this burgeoning area of philosophy and adds depth to our appreciation of the films.





نظرات کاربران