ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Devil's Doctor Felix Kersten and the Secret Plot to Turn Himmler Against Hitler

دانلود کتاب دکتر شیطان فلیکس کرستن و نقشه مخفی برای برگرداندن هیملر علیه هیتلر

مشخصات کتاب

The Devil's Doctor Felix Kersten and the Secret Plot to Turn Himmler Against Hitler

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 978047139672 
ناشر: Wiley 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: [148] 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Devil's Doctor Felix Kersten and the Secret Plot to Turn Himmler Against Hitler به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دکتر شیطان فلیکس کرستن و نقشه مخفی برای برگرداندن هیملر علیه هیتلر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دکتر شیطان فلیکس کرستن و نقشه مخفی برای برگرداندن هیملر علیه هیتلر

جان والر، مورخ تحسین‌شده و افسر سابق OSS، داستانی روشن از خیانت می‌گوید که با انحراف اخلاقی ناشی از شکست وفاداری متعصبان عالی رتبه نازی و تلاش‌های یک نفر در مواجهه با خطر شدید شخصی برای تسریع در شکست رایش هیتلر، ترکیب شده است. هزاران زندانی اردوگاه های کار اجباری نازی محکوم به مرگ شدند. هاینریش هیملر، معتمدترین شاگرد هیتلر و مردی که مسئول اجرای هولوکاست بود، از حملات دردناک معده رنج می برد، که فقط «دستان جادویی» کرستن می توانستند با ماساژهای بسیار مؤثر خود آن را تسکین دهند. کرستن که به عنوان مشاور پزشکی و فیزیوتراپ شخصی هیملر وارد خدمت شد، خود را در موقعیت منحصر به فردی یافت که از آنجا اطلاعاتی را جمع آوری می کرد تا به دفتر خدمات استراتژیک ایالات متحده (OSS) منتقل شود. مهمتر از آن، او کشف کرد که می تواند روان هیملر را دستکاری کند و همچنین درد مزمن او را کاهش دهد. و کرستن با سوء استفاده از اعتیاد هیملر به طالع بینی و توسل به حس بقای او در شرایطی که آلمان نازی با شکست قطعی مواجه شده بود، می توانست هیملر را به سمت خیانت بزرگ علیه پیشوایش سوق دهد. دکتر شیطان داستان شگفت انگیزی را روایت می کند که چگونه کرستن هیملر را متقاعد کرد تا در برابر نقشه هیتلر برای بردگی 8 میلیون شهروند هلندی و فلاندری سرکش مقاومت کند و در نهایت آنها را در اروپای شرقی تسخیر شده اسکان دهد. جزئیات یک توطئه را نشان می دهد که در آن کرستن هیملر را متقاعد کرد که برای سرنگونی هیتلر توطئه کند، پس از آن او نیروهای آلمانی را به نیروهای انگلیسی و آمریکایی تسلیم کرد و در حالی که آلمان را در ادامه جنگ علیه روس ها در شرق رهبری می کرد. و بهترین لحظه کرستن را بازگو می کند، زمانی که با پایان جنگ تنها چند هفته مانده بود، او با متقاعد کردن هیملر به نافرمانی از دستور مستقیم هیتلر برای کشتن همه آنها، جان بیش از 60000 یهودی را در اردوگاه های کار اجباری نجات داد. والر با این داستان الهام بخش از پیروزی انسانیت یک نفر بر وحشی گری فاسد بدترین جنایتکاران تاریخ، به طور قانع کننده ای نشان می دهد که نام کرستن باید در کنار نام والنبرگ، شیندلر و سوگیهارا ثبت شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران