دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1 نویسندگان: Mahsood Shah, Chenicheri Sid Nair, John Richardson سری: ISBN (شابک) : 0081009208, 0081010044 ناشر: Chandos Publishing سال نشر: 2016 تعداد صفحات: 171 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اندازه گیری و افزایش تجربه دانشجویی: ارزشیابی آموزشی، هنرها و رشته های زبان، کتابداری و اطلاع رسانی، آرشیو و کتابخانه های ویژه
در صورت تبدیل فایل کتاب Measuring and Enhancing the Student Experience به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اندازه گیری و افزایش تجربه دانشجویی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اندازهگیری و افزایش تجربه دانشآموزی بینشهایی درباره نحوه استفاده از معیارهای تجربه دانشآموز برای اطلاعرسانی بهبود در سطح موسسه، دوره، واحد تحصیلی و معلم ارائه میدهد. این کتاب بر اساس یک دهه تحقیق و دیدگاههای شاغل در مورد روشهای بهبود طراحی، انجام، تجزیه و تحلیل، گزارشدهی و بستن حلقه دادههای بازخورد دانشآموزان است. در حالی که این کتاب عمدتاً بر اساس مطالعات موردی استرالیا است، تجربیات یادگیری را برای کشورهای دیگری فراهم میکند که معیارهای تجربه دانشجویی در تضمین کیفیت ملی و سازمانی مورد استفاده قرار میگیرند. این کتاب مشتمل بر 13 فصل، شامل طیف وسیعی از موضوعات از جمله نقش و هدف بازخورد دانشآموز، استفاده از بازخورد دانشجو در بررسی عملکرد کارکنان، مشارکت کارکنان و دانشجویان، چارچوب بازخورد و تجربه دانشجو، تجربه سال اول، استفاده داده های کیفی، درگیر کردن دانشجویان فراملیتی در بازخورد، بستن حلقه بازخورد، مشارکت دانشجویی در تضمین کیفیت ملی، استفاده از تجزیه و تحلیل یادگیری و آینده تجربیات دانشجویی.
محمود شاه دانشیار و معاون است. رئیس (یادگیری و تدریس) با دانشکده بازرگانی و حقوق در دانشگاه CQ، استرالیا. در این نقش محمود مسئول ارتقای سطح کیفی و استاندارد دروس است. محمود همچنین مسئول راهبرد یادگیری و تدریس، حاکمیت، اجرای موثر سیاستها، و ارتقای نتایج یادگیری و تدریس در تمام پردیسها است. در ارائه رهبری برای یادگیری و تدریس، محمود با رهبران دانشگاهی کلیدی در تمام پردیس ها کار می کند تا نتایج یادگیری و تدریس دوره های ارائه شده در حالت های مختلف از جمله حضوری و آنلاین را بهبود بخشد. در CQUniversity، او رهبری در اعتباربخشی ملی و بینالمللی دورههای دانشگاهی را ارائه میکند.
محمود همچنین یک محقق فعال است. زمینه های تحقیقاتی او شامل کیفیت در آموزش عالی، اندازه گیری و افزایش تجربه دانشجویی، حفظ و فرسایش دانشجو، مشارکت دانشجویان در تضمین کیفیت، آموزش عالی بین المللی، گسترش مشارکت و آموزش عالی خصوصی است.
Chenicheri Sid Nair مدیر اجرایی جدید کمیسیون آموزش عالی (TEC)، موریس. قبل از پیوستن به TEC، او پروفسور توسعه آموزش عالی در دانشگاه استرالیای غربی (UWA)، پرت بود، جایی که کار او شامل بهبود موسسات آموزش و یادگیری بود. قبل از این انتصاب به UWA، او مشاور کیفیت (تحقیق و ارزیابی) در مرکز کیفیت آموزش عالی (CHEQ) در دانشگاه موناش استرالیا بود. او دارای تخصص گسترده ای در زمینه توسعه و ارزیابی کیفیت و همچنین دارای تجربه ویراستاری قابل توجهی است. در حال حاضر، او دستیار سردبیر مجله بین المللی تضمین کیفیت در آموزش مهندسی و فناوری (IJQAETE) است. او همچنین سردبیر مجله الکترونیکی آموزش علوم (EJSE) بود. پروفسور نیر همچنین یک مشاور بین المللی در تعدادی از کشورها در زمینه کیفیت، صدای دانشجو و ارزیابی است.
Measuring and Enhancing the Student Experience provides insights on how student experience measures could be used to inform improvements at institutional, course, unit of study and teacher level. The book is based on a decade of research and practitioner views on ways to enhance the design, conduct, analysis, reporting and closing the loop on student feedback data. While the book is largely based on Australian case studies, it provides learning experiences for other countries where student experience measures are used in national and institutional quality assurance. Consisting of 13 chapters, the book includes a wide range of topics including the role and purpose of student feedback, the use of student feedback in staff performance reviews, staff and student engagement, a student feedback and experience framework, the first year experience, use of qualitative data, engaging transnational students in feedback, closing the loop on feedback, student engagement in national quality assurance, use of learning analytics and the future of the student experience.
Mahsood Shah is an Associate Professor and Deputy Dean (Learning and Teaching) with School of Business and Law at CQUniversity, Australia. In this role Mahsood is responsible for enhancing the academic quality and standard of courses. Mahsood is also responsible for learning and teaching strategy, governance, effective implementation of policies, and enhancement of learning and teaching outcomes across all campuses. In providing leadership for learning and teaching, Mahsood works with key academic leaders across all campuses to improve learning and teaching outcomes of courses delivered in various modes including face-to-face and online. At CQUniversity, he provides leadership in national and international accreditation of academic courses.
Mahsood is also an active researcher. His areas of research include quality in higher education, measurement and enhancement of student experience, student retention and attrition, student engagement in quality assurance, international higher education, widening participation and private higher education.
Chenicheri Sid Nair is the incoming Executive Director, Tertiary Education Commission (TEC), Mauritius. Prior to joining TEC, he was Professor, Higher Education Development at the University of Western Australia (UWA), Perth where his work encompassed the improvement of the institutions teaching and learning. Before this appointment to UWA, he was Quality Adviser (Research and Evaluation) in the Centre for Higher Education Quality (CHEQ) at Monash University, Australia. He has an extensive expertise in the area of quality development and evaluation, and he also has considerable editorial experience. Currently, he is Associate Editor of the International Journal of Quality Assurance in Engineering and Technology Education (IJQAETE). He was also a Managing Editor of the Electronic Journal of Science Education (EJSE). Professor Nair is also an international consultant in a number of countries in quality, student voice and evaluations.
Content:
Front Matter,Copyright,About the Authors,PrefaceEntitled to full textChapter 1 - Measuring the Student Experience: For Whom and For What Purpose?, Pages 1-11
Chapter 2 - Student Feedback: The Loophole in Government Policy, Pages 13-20
Chapter 3 - Student Feedback: Shifting Focus From Evaluations to Staff Performance Reviews, Pages 21-36
Chapter 4 - Why Should I Complete a Survey? Non-responses With Student Surveys, Pages 37-45
Chapter 5 - Engaging Students and Staff in Feedback and Optimising Response Rates, Pages 47-58
Chapter 6 - A Student Feedback and Experience Framework, Pages 59-75
Chapter 7 - Measuring the Expectations and Experience of First-Year Students, Pages 77-90
Chapter 8 - Accessing Student Voice: Using Qualitative Student Feedback, Pages 91-101
Chapter 9 - Engaging Transnational Students in Quality Assurance and Enhancement, Pages 103-112
Chapter 10 - Closing the Loop: An Essential Part of Student Evaluations, Pages 113-122
Chapter 11 - Student Engagement in National Quality Assurance, Pages 123-131
Chapter 12 - Using Learning Analytics to Assess Student Engagement and Experience, Pages 133-146
Chapter 13 - Measurement and Enhancement of Student Experience: What Next?, Pages 147-165
Index, Pages 167-171