دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Santi Caballé. Robert Clarisó
سری: Intelligent Data-Centric Systems: Sensor Collected Intelligence
ISBN (شابک) : 0128036370, 9780128036679
ناشر: Academic Press
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 358
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 18 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارزیابی تشریحی ، یادگیری تجزیه و تحلیل داده ها و بازیابی. در آموزش ICT: آموزش به کمک کامپیوتر، سیستم های آموزشی هوشمند، آموزش، مدیریت، عمومی، آموزش، سازمان ها و موسسات
در صورت تبدیل فایل کتاب Formative Assessment, Learning Data Analytics and Gamification. In ICT Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارزیابی تشریحی ، یادگیری تجزیه و تحلیل داده ها و بازیابی. در آموزش ICT نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
ارزیابی تکوینی، تجزیه و تحلیل داده های یادگیری و گیمیفیکیشن: آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات چالش های مرتبط با ارزیابی پیشرفت دانش آموزان را با توجه به انفجار محیط های یادگیری الکترونیکی، مانند MOOC ها و دوره های آنلاین که شامل فعالیت هایی مانند طراحی و مدل سازی این کتاب به مربیان نشان می دهد که چگونه به طور موثر داده های هوشمند را از محیط های آموزشی آنلاین که ارزیابی و بازی سازی را با هم ترکیب می کنند، جمع آوری کنند.
این دادهها، زمانی که بهطور مؤثر مورد استفاده قرار گیرند، میتوانند تأثیر مثبتی بر محیطهای یادگیری داشته باشند و برای ساختن پروفایلهای یادگیرنده، ایجاد جامعه و بهعنوان تاکتیکی برای ایجاد یک تیم مشارکتی استفاده شوند. با استفاده از مثالهای گویا و نتایج تئوری و عملی متعدد، کارشناسان برجسته بینالمللی کاربرد تکنیکهای خودکار برای ارزیابی الکترونیکی فعالیتهای یادگیری، روشهای جمعآوری، تجزیه و تحلیل و تجسم صحیح دادههای یادگیری در محیطهای آموزشی، کاربردها، مزایا و چالشهای استفاده از تکنیکهای گیمیفیکیشن را مورد بحث قرار میدهند. در زمینه های آکادمیک، و راه حل ها و استراتژی هایی برای افزایش مشارکت و عملکرد دانش آموزان.
Formative Assessment, Learning Data Analytics and Gamification: An ICT Education discusses the challenges associated with assessing student progress given the explosion of e-learning environments, such as MOOCs and online courses that incorporate activities such as design and modeling. This book shows educators how to effectively garner intelligent data from online educational environments that combine assessment and gamification.
This data, when used effectively, can have a positive impact on learning environments and be used for building learner profiles, community building, and as a tactic to create a collaborative team. Using numerous illustrative examples and theoretical and practical results, leading international experts discuss application of automatic techniques for e-assessment of learning activities, methods to collect, analyze, and correctly visualize learning data in educational environments, applications, benefits and challenges of using gamification techniques in academic contexts, and solutions and strategies for increasing student participation and performance.
Content:
Front Matter,Copyright,Dedication,List of Contributors,Foreword,PrefaceEntitled to full textPart 1: Formative e-AssessmentChapter 1 - Collaborative e-Assessment as a Strategy for Scaffolding Self-Regulated Learning in Higher Education, Pages 3-24
Chapter 2 - Towards an Adaptive e-Assessment System Based on Trustworthiness, Pages 25-47
Chapter 3 - e-Assessment for Skill Acquisition in Online Engineering Education: Challenges and Opportunities, Pages 49-64
Chapter 4 - Evaluation Model for e-Assessment, Pages 65-85
Chapter 5 - Confidence and Learning: Affective and Cognitive Aspects in Online Mathematics With Automatic Feedback, Pages 87-105
Chapter 6 - Teaching and Learning Methods at the Open University of Japan: Transition From the Broadcasting Model to a More Personalized Learning Model, Pages 107-114
Chapter 7 - An Assessment Analytics Framework (AAF) for Enhancing Students’ Progress, Pages 117-133
Chapter 8 - Automating Learner Feedback in an eTextbook for Data Structures and Algorithms Courses, Pages 135-165
Chapter 9 - Creating University Analytical Information Systems: A Grand Challenge for Information Systems Research, Pages 167-186
Chapter 10 - Methodology of Predictive Modeling of Students’ Behavior in Virtual Learning Environment, Pages 187-216
Chapter 11 - A Review of Emotion-Aware Systems for e-Learning in Virtual Environments, Pages 217-242
Chapter 12 - LudifyME: An Adaptive Learning Model Based on Gamification, Pages 245-269
Chapter 13 - κPAX: Experiences on Designing a Gamified Platform for Serious Gaming, Pages 271-293
Chapter 14 - An Attrition Model for MOOCs: Evaluating the Learning Strategies of Gamification, Pages 295-311
Chapter 15 - Conversational Agents as Learning Facilitators: Experiences With a Mobile Multimodal Dialogue System Architecture, Pages 313-331
Author Index, Pages 333-347
Subject Index, Pages 349-359