ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Idea Writers: Copywriting in a New Media and Marketing Era

دانلود کتاب ایده نویسان: کپی رایتینگ در عصر رسانه و بازاریابی جدید

The Idea Writers: Copywriting in a New Media and Marketing Era

مشخصات کتاب

The Idea Writers: Copywriting in a New Media and Marketing Era

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781137510440, 9780230613881 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 213 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایده نویسان: کپی رایتینگ در عصر رسانه و بازاریابی جدید: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Idea Writers: Copywriting in a New Media and Marketing Era به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایده نویسان: کپی رایتینگ در عصر رسانه و بازاریابی جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایده نویسان: کپی رایتینگ در عصر رسانه و بازاریابی جدید



Idea Writers هم کپی‌رایترهای جدید و هم با تجربه را در فرآیند ایجاد پیام‌های قانع‌کننده برای فروش راهنمایی می‌کند. این به خوانندگان نشان می دهد که کار در دنیای پرشتاب یک آژانس چگونه است و در عین حال توصیه های عملی و جزییات برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی چند رسانه ای برنده جوایز ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Idea Writers guides both new and experienced copywriters through the process of creating compelling messages that sell. It shows readers what it's like to work in the fast-paced world of an agency while providing practical adviceplusdetails oncreatingaward-winning multimedia ad campaigns.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
The Creativity Age....Pages 1-17
Bernbach to the Future....Pages 19-35
The Storytellers....Pages 37-53
Digital is not a Channel....Pages 55-75
How to Not Write Advertising....Pages 77-103
Life in Adland....Pages 105-146
Bringing Ideas to Life....Pages 147-181
It’s Just Getting Good....Pages 183-190
Back Matter....Pages 191-213




نظرات کاربران