ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Musculoskeletal Health in Pregnancy and Postpartum: An Evidence-Based Guide for Clinicians

دانلود کتاب سلامت اسکلتی عضلانی در بارداری و پس از زایمان: راهنمای مبتنی بر شواهد برای پزشکان

Musculoskeletal Health in Pregnancy and Postpartum: An Evidence-Based Guide for Clinicians

مشخصات کتاب

Musculoskeletal Health in Pregnancy and Postpartum: An Evidence-Based Guide for Clinicians

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319143187, 9783319143194 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 284
[288] 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Musculoskeletal Health in Pregnancy and Postpartum: An Evidence-Based Guide for Clinicians به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سلامت اسکلتی عضلانی در بارداری و پس از زایمان: راهنمای مبتنی بر شواهد برای پزشکان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سلامت اسکلتی عضلانی در بارداری و پس از زایمان: راهنمای مبتنی بر شواهد برای پزشکان



این اولین کتاب در نوع خود است که به پزشکان خلاصه ای جامع و مبتنی بر شواهد از سلامت اسکلتی عضلانی در بارداری و پس از زایمان ارائه می دهد که تغییرات فیزیولوژیکی، شیوع، علت شناسی، راهبردهای تشخیصی و درمان های موثر را برای این بیماری توصیف می کند. شایع ترین شرایط بالینی اسکلتی عضلانی که در این مرحله از زندگی با آن مواجه می شوند. درد کمری، تشخیص اندام فوقانی و تحتانی، ملاحظات زایمان و زایمان، از جمله تاثیر بر کف لگن، و درمان های پزشکی مورد بحث قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، اهمیت و تأثیر ورزش در بارداری، پیامدهای بلندمدت سلامت اسکلتی- عضلانی در بارداری و مسیرهای فعلی و آینده برای تحقیقات مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دوره باروری، دوران باروری و اسکلتی عضلانی قابل توجهی است. تغییر، زنان را مستعد آسیب احتمالی، درد و ناتوانی ناشی از آن می کند. سلامت اسکلتی عضلانی در بارداری و پس از زایمان به متخصصان پزشکی اسکلتی عضلانی، متخصصین زنان و زایمان و هر پزشک متخصصی که در مراقبت از زنان باردار یا پس از زایمان دخیل هستند، ابزار لازم برای آماده سازی، درمان و پیشگیری از این آسیب های همزمان را در طول یک زمان چالش برانگیز ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Providing clinicians with a comprehensive, evidence-based summary of musculoskeletal health in pregnancy and postpartum, this is the first book of its kind to describe the physiologic changes, prevalence, etiology, diagnostic strategies, and effective treatments for the most common musculoskeletal clinical conditions encountered during this phase of life. Lumbopelvic pain, upper and lower extremity diagnoses, labor and delivery considerations, including the impact on the pelvic floor, and medical therapeutics will be discussed. Additionally, the importance and influence of exercise in pregnancy, the long-term implications of musculoskeletal health in pregnancy and current and future directions for research will be addressed.

The childbearing period is a time of remarkable reproductive and musculoskeletal change, predisposing women to potential injury, pain, and resultant disability. Musculoskeletal Health in Pregnancy and Postpartum offers musculoskeletal medicine specialists, obstetricians and any clinicians involved in the care of pregnant or postpartum women the tools necessary to prepare for, treat and prevent these concurrent injuries during an already challenging time.





نظرات کاربران