ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Postformal Education: A Philosophy for Complex Futures

دانلود کتاب آموزش پسارسمی: فلسفه ای برای آینده های پیچیده

Postformal Education: A Philosophy for Complex Futures

مشخصات کتاب

Postformal Education: A Philosophy for Complex Futures

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Critical Studies of Education 3 
ISBN (شابک) : 9783319290690, 9783319290683 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 306 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش پسارسمی: فلسفه ای برای آینده های پیچیده: فلسفه تربیتی,روانشناسی تربیتی,فلسفه تعلیم و تربیت,جامعه شناسی تعلیم و تربیت,روانشناسی تربیتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Postformal Education: A Philosophy for Complex Futures به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش پسارسمی: فلسفه ای برای آینده های پیچیده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش پسارسمی: فلسفه ای برای آینده های پیچیده



این کتاب توضیح می‌دهد که چرا مدل آموزشی فعلی که در قرن نوزدهم برای رفع نیازهای توسعه صنعتی ایجاد شد، منسوخ شده است. این کتاب به نیاز به رویکرد جدیدی برای آموزش طراحی شده برای آماده کردن جوانان برای عدم اطمینان جهانی، تسریع تغییرات و پیچیدگی بی سابقه اشاره می کند. این کتاب یک فلسفه آموزشی جدید برای بیدار کردن تفکر خلاق، تصویر بزرگ و بلند مدت ارائه می دهد که به تجهیز کمک می کند. دانش آموزان برای مواجهه با چالش های فردا در داخل، خوانندگان گفتگوی بین تحقیقات روانشناسی رشد بزرگسالان در مراحل بالاتر استدلال و تکامل یافته ترین تحقیق و عمل آموزشی امروزی خواهند یافت. این گفتگو پیوندهای شگفت انگیزی را بین بازی و خرد، تخیل و بوم شناسی، کل نگری و عشق آشکار می کند. مسائل طاقت فرسا بحران آب و هوای جهانی، نابرابری فزاینده اقتصادی و اپیدمی سلامت روان جوانان نشان می دهد که مدل آموزشی فعلی چقدر دانش آموزان و مربیان را شکست داده است. این کتاب فراخوانی را در سراسر سیاره ایجاد می کند تا عمیقاً این سؤال را مطرح کند که ما واقعاً چگونه فکر می کنیم و چگونه باید آموزش دهیم. این کتاب فلسفه آموزش پسارسمی را به‌عنوان پایه‌ای برای آینده‌های آموزشی بیان می‌کند. این کتاب برای مربیان، فیلسوفان آموزشی، مربیان معلمان پیش از خدمت، روان‌شناسان آموزشی و رشدی و محققان آموزشی، از جمله فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی با علاقه به نظریه‌های آموزشی تحول‌آفرین که برای پیچیدگی طراحی شده‌اند، جذاب خواهد بود. از قرن بیست و یکم.
این قانع‌کننده‌ترین کتابی است که سال‌ها در زمینه آموزش خوانده‌ام. این پیامدهای عمده ای برای همه کسانی دارد که در موقعیتی هستند که بر تحولات آموزش معلمان و سیاست آموزشی تأثیر بگذارند. گیدلی یکی از محققان بسیار کمیاب است که می تواند هوشمندانه و در دسترس درباره گذشته، حال و آینده در آموزش و پرورش بنویسد. من به چالش کشیده شدم و در نهایت با این ادعای او متقاعد شدم که «آنچه امروز به عنوان آموزش و پرورش ظاهر می شود، باید همان چیزی باشد که هست – یادگاری نابهنگام از گذشته صنعتی». چالش گیدلی «تکامل مشترک» یک آموزش کاملاً جدید است. همه کسانی که به دنبال ایفای نقش هستند باید این کتاب را بخوانند.
برایان جی. کالدول، دکترای تحولات آموزشی، رئیس سابق آموزش دانشگاه ملبورن و معاون برنامه درسی، سازمان ارزیابی و گزارش استرالیا ( ACARA)


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book explains why the current education model, which was developed in the 19th century to meet the needs of industrial expansion, is obsolete. It points to the need for a new approach to education designed to prepare young people for global uncertainty, accelerating change and unprecedented complexity.The book offers a new educational philosophy to awaken the creative, big-picture and long-term thinking that will help equip students to face tomorrow’s challenges. Inside, readers will find a dialogue between adult developmental psychology research on higher stages of reasoning and today’s most evolved education research and practice. This dialogue reveals surprising links between play and wisdom, imagination and ecology, holism and love. The overwhelming issues of global climate crisis, growing economic disparity and the youth mental health epidemic reveal how dramatically the current education model has failed students and educators. This book raises a planet-wide call to deeply question how we actually think and how we must educate. It articulates a postformal education philosophy as a foundation for educational futures.The book will appeal to educators, educational philosophers, pre-service teacher educators, educational and developmental psychologists and educational researchers, including postgraduates with an interest in transformational educational theories designed for the complexity of the 21st century.
This is the most compelling book on education I have read for many years. It has major implications for all who are in a position to influence developments in teacher education and educational policy. Gidley is one of the very rare scholars who can write intelligently and accessibly about the past, present and future in education. I was challenged and ultimately convinced by her contention that ‘what masquerades as education today must be seen for what it is – an anachronistic relic of the industrial past’. Gidley’s challenge is to ‘co-evolve’ a radically new education. All who seek to play a part must read this book.
Brian J. Caldwell, PhD, Educational Transformations, former Dean of Education at the University of Melbourne and Deputy Chair, Australian Curriculum, Assessment and Reporting Authority (ACARA)



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxiv
Introduction....Pages 1-13
Front Matter....Pages 15-15
Cultural Evolution: Past, Present and Futures....Pages 17-44
Psychological Development: Child and Adolescent....Pages 45-69
Evolving Education: Pre-formal and Formal....Pages 71-98
Front Matter....Pages 99-99
Postformal in Psychology: Beyond Piaget’s Formal Operations....Pages 101-131
Postformal in Education: Beyond the Formal Factory Model....Pages 133-156
A Boundary-Crossing Dialogue of Postformal Futures....Pages 157-186
Front Matter....Pages 187-187
Pedagogical Love: An Evolutionary Force....Pages 189-206
Pedagogical Life: A Sustaining Force....Pages 207-227
Pedagogical Wisdom: A Creative Force....Pages 229-247
Pedagogical Voice: An Empowering Force....Pages 249-267
Meta-Reflections....Pages 269-271
Back Matter....Pages 273-291




نظرات کاربران