ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Improving Workplace Learning by Teaching Literature: Towards Wisdom

دانلود کتاب بهبود یادگیری در محل کار با آموزش ادبیات: به سوی خرد

Improving Workplace Learning by Teaching Literature: Towards Wisdom

مشخصات کتاب

Improving Workplace Learning by Teaching Literature: Towards Wisdom

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: SpringerBriefs in Education 
ISBN (شابک) : 9783319290287, 9783319290263 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 124 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بهبود یادگیری در محل کار با آموزش ادبیات: به سوی خرد: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Improving Workplace Learning by Teaching Literature: Towards Wisdom به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بهبود یادگیری در محل کار با آموزش ادبیات: به سوی خرد نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بهبود یادگیری در محل کار با آموزش ادبیات: به سوی خرد



این کتاب به بررسی ادغام نوشتار ادبی در نوشتار مبتنی بر کار یا تجاری می‌پردازد. راه‌هایی را پیشنهاد می‌کند که چگونه می‌توان به افراد با تجربه کاری قابل توجه کمک کرد تا از ادبیات برای درگیر شدن با مشکلاتی که در کار خود با آن مواجه هستند، استفاده کنند. بسیاری از مردم دوست دارند برای لذت مطالعه کنند، اما مهارت های آنها در خواندن همیشه می تواند بهبود یابد. این کتاب با تشویق دانش‌آموزان به کاوش در تاریخ، خاطرات، داستان‌ها و غیرداستانی برای الگوبرداری از نوشته‌های خود و گسترش دانش خود فراتر از محل کار و خواندن مرسوم، کمکی بدیع به زمینه‌های آموزش، یادگیری مبتنی بر کار و تجارت می‌کند. در داخل، آزمایش‌هایی در محل با داستان‌های داستانی و نثر غیرداستانی وجود دارد که نشان می‌دهد مردم در محیط کار چگونه واکنش نشان می‌دهند و از تماس با ادبیات و فرهنگ مهمی که به طور گسترده با کارشان مرتبط است رشد می‌کنند. همانطور که یک دانشجوی کارشناسی ارشد مربیگری مشاهده می کند:

"من خواننده پرکاری نبوده ام. ضعف و خلأ بوده است. احتمالاً در سال گذشته [در طول دوره پروژه] بیشتر از بیست سال گذشته خوانده ام. پس این چیزی می گوید. توانایی من برای توجه به آنچه در یک کتاب دارای وزن یا مرتبط است به طور قابل توجهی بهبود یافته است. در گذشته بیشتر از نظراتم استفاده می‌کردم، زیرا که خواننده‌ای پرکار نبودم، مجبور بودم. دیدن این که دارایی های زیادی خارج از ذهن من وجود دارد، می تواند فوق العاده قدرتمند باشد. وقتی الان چیزی پیش می آید، تمایل دارم آن را وزن کنم. من در مورد نحوه استفاده از کلمات دقیق تر هستم."

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book investigates the integration of literary writing into work based or business writing. It proposes ways of how to help people with considerable work experience use literature to engage with the problems they face in their work. Many people like to read for pleasure, but their skills in reading could always be improved. This book makes an original contribution to the fields of education, work based learning and business by encouraging students to explore history, memoir, fiction, and non-fiction to model their own writing and widen their knowledge beyond the work place and their customary reading. Inside are onsite experiments with fiction and non-fiction prose that show how people in the workplace respond and grow from contact with significant literature and culture that relates broadly to their work. As a Coaching Master’s student observes:

“I have not been a prolific reader. It has been a weakness and a gap. I have probably read more in the last year [during the project course] than I have read in the past twenty years. So that says something. My ability to attend to what in a book has weight or relevance has markedly improved. In the past I banked largely on my opinions because not being a prolific reader, I had to. It can be incredibly empowering to see that there are so many assets outside of my own mind. When something comes up now, I tend to weigh it. I am more specific about how I use words.”


فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-10
Opening up a World of Literature at Toshiba....Pages 11-33
The Quest for Leadership at Wembley Stadium....Pages 35-56
Halifax: The Cornerstone of Learning....Pages 57-82
Sofra Restaurant Group: The Untold Stories....Pages 83-97
Developing Criticality Through Reading Novels....Pages 99-117




نظرات کاربران