ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The "Dematerialized" Insurance: Distance Selling and Cyber Risks from an International Perspective

دانلود کتاب بیمه "غیرمادی": فروش از راه دور و خطرات سایبری از دیدگاه بین المللی

The

مشخصات کتاب

The "Dematerialized" Insurance: Distance Selling and Cyber Risks from an International Perspective

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319284088, 9783319284101 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 398 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بیمه "غیرمادی": فروش از راه دور و خطرات سایبری از دیدگاه بین المللی: حقوق بین الملل خصوصی، حقوق بین الملل و خارجی، حقوق تطبیقی، بیمه، تجارت الکترونیکی/کسب و کار الکترونیکی، حقوق بین الملل اقتصاد، حقوق تجارت، حقوق اروپا، حل اختلاف، میانجی گری، داوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب The "Dematerialized" Insurance: Distance Selling and Cyber Risks from an International Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بیمه "غیرمادی": فروش از راه دور و خطرات سایبری از دیدگاه بین المللی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بیمه "غیرمادی": فروش از راه دور و خطرات سایبری از دیدگاه بین المللی



این کتاب با تمرکز بر فروش بیمه، حمایت از مصرف‌کننده، خطرات سایبری و حریم خصوصی و همچنین حل اختلاف، دیدگاهی بین‌المللی را برای بررسی اینکه چگونه فروش آنلاین بیمه مقررات بیمه و قرارداد بیمه را به چالش می‌کشد، اتخاذ می‌کند. امروزه بیمه‌گران، بیمه‌گذاران، واسطه‌ها و تنظیم‌کننده‌ها در دنیای آنلاین به‌طور فزاینده‌ای با پیامدهای عمیقی در ارتباط هستند که تا به امروز یک صنعت سنتی در حال فعالیت بوده است. در حالی که تهدیدهای فزاینده برای داده های مصرف کننده و کسب و کار ناشی از حملات سایبری منابع اصلی خطر را برای بیمه گذاران تشکیل می دهد، در عین حال بیمه سایبری به سریع ترین محصول بیمه تجاری در حال رشد در بسیاری از حوزه های قضایی تبدیل شده است.

دانشمندان و متخصصان از اروپا. ، ایالات متحده و آسیا این موضوعات را از دیدگاه بیمه گران، بیمه گذاران و واسطه های بیمه بررسی می کنند. در برخی موارد، به نظر می رسد مقررات بیمه موجود به راحتی با دنیای آنلاین سازگار باشد، مانند ممنوعیت بازاریابی فریبنده محصولات بیمه و اقدامات تجاری ناعادلانه، که می تواند برای تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی، مانند فیس بوک و توییتر، و همچنین به صورت سنتی اعمال شود. مطالب نوشته شده در سایر زمینه‌ها، رویه‌های نظارتی و تجاری کنونی برای انجام وظیفه ناکافی هستند و موارد جدیدی در حال ظهور هستند. به عنوان مثال، صنعت بیمه و ناظران بیمه در حال بررسی چگونگی بررسی، استفاده، سود و تنظیم رشد انفجاری داده کاوی و تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده ("داده های بزرگ") هستند که قوانین طولانی مدت حفاظت از حریم خصوصی و طبقه بندی ریسک بیمه را تهدید می کند.

دامنه جاه طلبانه بین المللی این کتاب با موضوعات آن مطابقت دارد. بازار بیمه آنلاین، فراسرزمینی و فرا حوزه قضایی است و بیمه‌گران اغلب در سطح بین‌المللی و به عنوان بخشی از شرکت‌های هلدینگ خدمات مالی بزرگ‌تر فعالیت می‌کنند. کاوش نویسندگان از این موضوعات از دیدگاه برخی از بزرگترین بازارهای بیمه جهان - ایالات متحده، اروپا و ژاپن - چارچوب مقایسه ای را ارائه می دهد که برای درک بیمه آنلاین ضروری است.< /p>

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book adopts an international perspective to examine how the online sale of insurance challenges the insurance regulation and the insurance contract, with a focus on insurance sales, consumer protection, cyber risks and privacy, as well as dispute resolution. Today insurers, policyholders, intermediaries and regulators interact in an increasingly online world with profound implications for what has up to now been a traditionally operating industry. While the growing threats to consumer and business data from cyber attacks constitute major sources of risk for insurers, at the same time cyber insurance has become the fastest growing commercial insurance product in many jurisdictions.

Scholars and practitioners from Europe, the United States and Asia review these topics from the viewpoints of insurers, policyholders and insurance intermediaries. In some cases, existing insurance regulations appear readily adaptable to the online world, such as prohibitions on deceptive marketing of insurance products and unfair commercial practices, which can be applied to advertising through social media, such as Facebook and Twitter, as well as to traditional written material. In other areas, current regulatory and business practices are proving to be inadequate to the task and new ones are emerging. For example, the insurance industry and insurance supervisors are exploring how to review, utilize, profit from and regulate the explosive growth of data mining and predictive analytics (“big data”), which threaten long-standing privacy protection and insurance risk classification laws.

This book’s ambitious international scope matches its topics. The online insurance market is cross-territorial and cross-jurisdictional with insurers often operating internationally and as part of larger financial-services holding companies. The authors’ exploration of these issues from the vantage points of some of the world’s largest insurance markets – the U.S., Europe and Japan – provides a comparative framework, which is necessary for the understanding of online insurance.


فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Front Matter....Pages 1-1
European and International Online Distribution of Insurance Products....Pages 3-37
E-commerce and Distribution of Insurance Products: A Few Suggestions for an Appropriate Regulatory Infrastructure....Pages 39-58
The EU Regulation on Comparison Websites of Insurance Products....Pages 59-84
Insurance Companies and E-Marketing Activities: An Empirical Analysis in the Italian Market....Pages 85-113
Front Matter....Pages 115-115
Insurance Online: Regulation and Consumer Protection in a Cyber World....Pages 117-142
Online Sales of Insurance Products in the EU....Pages 143-167
Insurance Contracts Online and Consumer Protection Under the European and Greek Laws....Pages 169-182
Front Matter....Pages 183-183
Cyber Insurance: Underwriting, Scope of Cover, Benefits and Concerns....Pages 185-200
The Cyber Insurance in Japan....Pages 201-223
Data Protection in the Insurance Sector Under EU Law....Pages 225-238
Requirements for Privacy and Protection of Consumer Information in the U.S.: Implications for the Insurance Industry ....Pages 239-263
Front Matter....Pages 265-265
Online Dispute Resolution and Insurance....Pages 267-298
Private International Law and On-Line Insurance Contracts....Pages 299-359
European Private Law (Regulation Rome I) and On-Line Insurance Contracts....Pages 361-391
Erratum to: The “Dematerialized” Insurance....Pages E1-E1
Back Matter....Pages 393-395




نظرات کاربران