ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Imaginative Science Education: The Central Role of Imagination in Science Education

دانلود کتاب آموزش علوم تخیلی: نقش مرکزی تخیل در آموزش علوم

Imaginative Science Education: The Central Role of Imagination in Science Education

مشخصات کتاب

Imaginative Science Education: The Central Role of Imagination in Science Education

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783319295268, 9783319295244 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 301 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش علوم تخیلی: نقش مرکزی تخیل در آموزش علوم: آموزش علوم، یادگیری و آموزش، تدریس و آموزش معلمان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 6


در صورت تبدیل فایل کتاب Imaginative Science Education: The Central Role of Imagination in Science Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش علوم تخیلی: نقش مرکزی تخیل در آموزش علوم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش علوم تخیلی: نقش مرکزی تخیل در آموزش علوم



این کتاب درباره رویکردهای تخیلی برای آموزش و یادگیری علوم مدرسه است. فرض اصلی آن این است که یادگیری علم باید ماهیت علم را منعکس کند و بنابراین به عنوان یک فعالیت تخیلی/خلاق به آن نزدیک شود. به این ترتیب، این کتاب را می توان به عنوان یک سهم اصلی از ایده های مربوط به تخیل و خلاقیت در آموزش علوم در نظر گرفت.
رویکردهای مورد بحث در کتاب داستان سرایی، تجربه شگفتی، توسعه "درک عاشقانه" و خلاقیت است. علم، از جمله علم از طریق هنرهای تجسمی، شعر و نمایش. با این حال، با توجه به مشکل همیشگی نحوه درگیر کردن دانش‌آموزان (در همه سنین) در علم، مفهوم «تجربه زیبایی‌شناختی» و در نتیجه امکان دانش‌آموزان برای داشتن تجارب یادگیری جامع‌تر و کامل‌تر از طریق رویکردهای تخیلی فوق‌الذکر نیز مورد بحث قرار می‌گیرد. .
هر فصل یک بحث عمیق درباره پیشینه نظری یک رویکرد تخیلی خاص (مانند داستان سرایی، علم "شگفت انگیز") ارائه می دهد، شواهد تجربی موجود را در مورد نقش آن در فرآیند یادگیری مرور می کند، و اشاره می کند. پیامدهای آن برای آموزش و شیوه های آموزشی. نمونه‌هایی از علوم فیزیکی که اجرای آن را در کلاس درس نشان می‌دهند نیز مورد بحث قرار می‌گیرند.
در تمایز بین «مشارکت در یک فعالیت علمی» و «درگیری با ایده‌های علمی فی نفسه»، این کتاب بر نقش محوری تعامل تخیلی با دانش محتوای علم تأکید می‌کند. و بنابراین پتانسیل رویکردهای تخیلی توصیه شده برای جذب دانش آموزان به دنیای علم.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is about imaginative approaches to teaching and learning school science. Its central premise is that science learning should reflect the nature of science, and therefore be approached as an imaginative/creative activity. As such, the book can be seen as an original contribution of ideas relating to imagination and creativity in science education.
The approaches discussed in the book are storytelling, the experience of wonder, the development of ‘romantic understanding’, and creative science, including science through visual art, poetry and dramatization. However, given the perennial problem of how to engage students (of all ages) in science, the notion of ‘aesthetic experience’, and hence the possibility for students to have more holistic and fulfilling learning experiences through the aforementioned imaginative approaches, is also discussed.
Each chapter provides an in-depth discussion of the theoretical background of a specific imaginative approach (e.g., storytelling, ‘wonder-full’ science), reviews the existing empirical evidence regarding its role in the learning process, and points out its implications for pedagogy and instructional practices. Examples from physical science illustrating its implementation in the classroom are also discussed.
In distinguishing between ‘participation in a science activity’ and ‘engagement with science ideas per se’, the book emphasizes the central role of imaginative engagement with science content knowledge, and thus the potential of the recommended imaginative approaches to attract students to the world of science.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxii
Imaginative Thinking in Science and Science Education....Pages 1-31
Engagement and Aesthetic Experience in Science Education....Pages 33-58
Teaching for Romantic Understanding....Pages 59-81
Narrative Thinking and Storytelling in Science Education....Pages 83-119
Creative Science Education....Pages 121-141
‘Wonder-Full’ Science Education....Pages 143-184
‘Artistic’ Science Education....Pages 185-215
Back Matter....Pages 217-283




نظرات کاربران