ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Changing Epistemic Governance of European Education: The Fabrication of the Homo Academicus Europeanus?

دانلود کتاب تغییر حاکمیت معرفتی آموزش و پرورش اروپا: ساخت Homo Academicus Europeanus؟

The Changing Epistemic Governance of European Education: The Fabrication of the Homo Academicus Europeanus?

مشخصات کتاب

The Changing Epistemic Governance of European Education: The Fabrication of the Homo Academicus Europeanus?

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Educational Governance Research 3 
ISBN (شابک) : 9783319317762, 9783319317748 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 247 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تغییر حاکمیت معرفتی آموزش و پرورش اروپا: ساخت Homo Academicus Europeanus؟: آموزش بین المللی و تطبیقی، سیاست و سیاست آموزشی، مدیریت، سازمان و رهبری، آموزش عالی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Changing Epistemic Governance of European Education: The Fabrication of the Homo Academicus Europeanus? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تغییر حاکمیت معرفتی آموزش و پرورش اروپا: ساخت Homo Academicus Europeanus؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تغییر حاکمیت معرفتی آموزش و پرورش اروپا: ساخت Homo Academicus Europeanus؟



این کتاب به بررسی دگرگونی‌های حکمرانی معرفتی در آموزش می‌پردازد، روشی که برخی از بازیگران به دانش جدید شکل می‌دهند، و اینکه چگونه دانش جدید بر دیگر بازیگران مسئول اجرای این دانش در چارچوب فرآیند تصمیم‌گیری و عمل تأثیر می‌گذارد. . این کتاب فن‌آوری‌های مبتنی بر دانش و شواهد را توصیف می‌کند که شیوه‌های جدیدی از بازنمایی، مقوله‌های شناختی، و قضاوت‌های مبتنی بر ارزش را تولید می‌کنند که اقدامات و تعاملات بین محققان، کارشناسان و سیاست‌گذاران را تعیین و هدایت می‌کنند. این مقاله چندین نظریه و مفاهیم عمده اجتماعی را بررسی می‌کند و تحول رابطه بین علوم آموزشی و اجتماعی و سیاست را تحلیل می‌کند. در پرتو حاکمیت معرفتی که با دگرگونی‌های سرمایه‌داری دانشگاهی مرتبط است، این کتاب روش‌هایی را شرح می‌دهد که دانشگاهیان درگیر در شبکه‌های ناهمگون قادر به ایجاد تعاملات جدید و همچنین مواجهه با آزمایش‌های جدیدی هستند که به دلیل شرایط متغیر تولید دانش در آنها بر آنها تحمیل شده است. جامعه علمی و درون موسسات آنها.
دانش قدرت است. این در معیارها، ابزارهای خط مشی تحقق یافته و در شبکه ها تعبیه شده است. رومولد نورماند با بصیرت استدلال می‌کند که حکومت آموزش عالی اروپا بر اساس سیاست‌های عمومی سلسله مراتبی، با اعمال اقتدار دولتی یا تصمیم‌گیری قهرمانانه ساخته نمی‌شود. نورماند استدلال فکری پیچیده ای ارائه می دهد که بر اساس آثار فوکو، لاتور (جامعه شناسی علم) و جامعه شناسی عمل گرایانه بولتانسکی و تهونو (جامعه شناسی توجیه) است تا به طور دقیق آموزش عالی اروپا را از طریق گردش افکار و اندیشه ها تجزیه و تحلیل کند. سازها بر اساس تحقیقات دقیق، این کتاب کمک بزرگی به درک تحصیلات عالی در اروپای سرمایه داری، فراتر از ایده ساده نئولیبرالیسم است. نورماند، به طرز تحریک آمیزی، حتی پیشنهاد ساخت یک انسان آکادمیک اروپایی را می دهد. این یک کتاب ابتکاری و مهم برای سیاست عمومی، مطالعات اروپایی و جامعه شناسی آموزش است. پاتریک لو گالس، FBA، استاد تحقیقات CNRS، مرکز مطالعات اروپا، Sciences Po، پاریس، فرانسه


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book examines the transformations of epistemic governance in education, the way in which some actors are shaping new knowledge, and how that new knowledge impacts other actors in charge of implementing this knowledge in the context of the decision-making process and practice. The book describes knowledge-based and evidence-based technologies that produce new modes of representation, cognitive categories, and value-based judgements which determine and guide actions and interactions between researchers, experts and policy-makers. It explores several major social theories and concepts, analysing the transformation of the relationship between educational and social sciences and politics. In the light of epistemic governance being linked to transformations of academic capitalism, the book describes the ways in which academics engaged in heterogeneous networks are capable of developing new interactions as well as facing new trials imposed on them by the changing conditions of producing knowledge in their scientific community and within their institutions.
Knowledge is power. It is materialized in metrics, policy instruments and embedded in networks. The governance of European higher education, insightfully argues Romuald Normand, is not structured by hierarchical public policies, by governmental exercise of authority or heroic decision making. Normand makes a sophisticated intellectual argument, building upon the work of Foucault, Latour (Sociology of science), and the pragmatic sociology of Boltanski and Thévenot (sociology of justification) in order to precisely analyse Europe‘s higher education through the circulation of ideas and instruments. Based upon precise research, the book is a major contribution to the understanding of high education in a capitalist Europe, beyond the simple idea of neo liberalism. Normand, provocatively, even suggests the making of a European Homo Academicus. This is an innovative and important book for public policy, European Studies and the sociology of Education. Patrick le Galès, FBA, CNRS Research Professor, Centre d’Etudes Européennes, Sciences Po, Paris, France



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Introduction....Pages 1-20
Front Matter....Pages 21-21
An Epistemic Governance of European Education....Pages 23-62
The Politics of Standards and Quality....Pages 63-94
‘What Works?’ The Shaping of the European Politics of Evidence....Pages 95-125
Front Matter....Pages 127-127
The Multiple Worlds of Expertise....Pages 129-159
The New Spirit of Managerialism....Pages 161-197
The Making of a New Homo Academicus?....Pages 199-226
Conclusion....Pages 227-235




نظرات کاربران