دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Claudia Wiesemann (auth.)
سری: International Library of Ethics, Law, and the New Medicine 67
ISBN (شابک) : 9783319324029, 9783319324005
ناشر: Springer International Publishing
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 156
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب برابری اخلاقی، اخلاق زیستی و کودک: اخلاق، اطفال
در صورت تبدیل فایل کتاب Moral Equality, Bioethics, and the Child به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برابری اخلاقی، اخلاق زیستی و کودک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با ارائه موارد زندگی واقعی از عمل بالینی، ادعا میکند که کودکان را میتوان بهعنوان برابر اخلاقی در نظر گرفت، بدون اینکه این واقعیت را نادیده گرفت که آنها هنوز کودک هستند و به روابط خانوادگی قوی نیاز دارند. با تکیه بر پیشرفتهای اخیر در مطالعات دوران کودکی و ویژگی کلیدی آن، «کودک عامل»، ایدئولوژی بزرگسالی را آشکار میکند که در بسیاری از مطالبی که درباره اخلاق کودکی نوشته شده است، نفوذ کرده است. با این حال، این کتاب همچنین به بررسی انتقادی مواضعی میپردازد که برابری اخلاقی را برای کودکان قائل هستند، اما به دلایلی که به اندازه کافی قوی برای حمایت از ادعای آنها نیست. با ارزیابی مفاهیم والدین، خانواده، بهترین منفعت، پدرگرایی، و بالاتر از همه، خودمختاری و اعتماد که در تجسم آنچه که ما به کودک مدیون هستیم بسیار مهم هستند، زمینه را برای نظریه برابری اخلاقی فراهم می کند. این نه تنها نشان میدهد که چگونه کودکان - مانند بزرگسالان - باید از دوران کودکی عامل اخلاقی در نظر گرفته شوند، بلکه همچنین نشان میدهد که چگونه نظریههای اخلاقی که به بزرگسالان میپردازند میتوانند به طور قابل توجهی از شناخت این موضوع سود ببرند. این تحلیل مشارکتهای دانشمندان اروپایی و آمریکایی را در نظر میگیرد و از طیف گستردهای از تحقیقات اخلاقی، روانشناختی، فرهنگی و اجتماعی-علمی استفاده میکند.
Presenting real life cases from clinical practice, this book claims that children can be conceived of as moral equals without ignoring the fact that they still are children and in need of strong family relationships. Drawing upon recent advances in childhood studies and its key feature, the ‘agentic child’, it uncovers the ideology of adultism which has seeped into much what has been written about childhood ethics. However, this book also critically examines those positions that do accord moral equality to children but on grounds not strong enough to support their claim. It lays the groundwork for a theory of moral equality by assessing the concepts of parenthood, family, best interest, paternalism, and, above all, autonomy and trust which are so important in envisioning what we owe the child. It does not only show how children – like adults – should be considered moral agents from infancy but also how ethical theories addressing adults can significantly profit from recognizing this. The analysis takes into account contributions from European as well as American scholars and makes use of a wide range of ethical, psychological, cultural, and social-scientific research.
Front Matter....Pages i-ix
Front Matter....Pages 1-1
Introduction....Pages 3-19
The Debate About Moral Equality....Pages 21-41
Front Matter....Pages 43-43
Natality....Pages 45-58
Trust....Pages 59-71
Family....Pages 73-86
Autonomy....Pages 87-102
Front Matter....Pages 103-103
The Dialectic of Trust and Autonomy....Pages 105-129
Basic Concepts for Clinical Practice....Pages 131-151
Back Matter....Pages 153-155