دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Tal S. Shamir (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9783319334738, 9783319334721
ناشر: Palgrave Macmillan
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 233
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب فلسفه سینمایی: فلسفه، عمومی، مطالعات فیلم و تلویزیون
در صورت تبدیل فایل کتاب Cinematic Philosophy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب فلسفه سینمایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در این کتاب، تال اس. شامیر بر آن است تا سینما را به عنوان
رسانه ای بدیع برای فلسفه و راهی مهم برای تجلی و توسعه اندیشه
فلسفی معرفی کند. این جلد تحلیلی جامع از ماهیت پتانسیل فلسفه -
یا به عبارت قوی تر، نیاز آن - برای تجلی سینمایی ارائه می دهد.
فلسفه سینمایی با تکیه بر حوزههای سینما، فلسفه و مطالعات
رسانهای، فیلم را به فهرست سنتی راههایی که میتوان از طریق
آنها فلسفه خلق کرد، اضافه میکند و بر پتانسیل منحصربهفرد
رسانه سینمایی برای مطرح کردن و خلق فلسفه به طور مؤثر تمرکز
میکند. در این فرآیند، کتاب افقهای نوآورانهای را برای انواع
جدیدی از دانش و حکمت مبتنی بر زمینههای معاصر و اندیشههای
فلسفی باز میکند. فلسفه که به بهترین وجه به عنوان عشق به حکمت
شناخته می شود، وابسته به یک رسانه خاص نیست و نه تنها در متن
مکتوب یا سخنرانی های شفاهی قرار می گیرد. شامیر ادعا می کند که
فلسفه می تواند، باید و باید در طیف وسیعی از بسترهای مختلف
تجلی و شناسایی شود.
In this book, Tal S. Shamir sets out to identify cinema as a
novel medium for philosophy and an important way of
manifesting and developing philosophical thought. The volume
presents a comprehensive analysis of the nature of
philosophy’s potential—or, more strongly put, its need—to be
manifested cinematically. Drawing on the fields of cinema,
philosophy, and media studies, Cinematic Philosophy adds film
to the traditional list of ways through which philosophy can
be created, concentrating on the unique potential of the
cinematic medium to effectively put forward and create
philosophy. In the process, the book opens up innovative
horizons for new types of knowledge and wisdom grounded in
contemporary contexts and philosophical thought. Philosophy,
best characterized as the love of wisdom, is not dependent on
a specific medium nor solely situated within written text or
oral lectures. Shamir asserts that philosophy can, should,
and must be manifested and identified in a range of different
platforms.
Front Matter....Pages i-x
Introduction I: Central Innovations and Clarifications....Pages 1-8
Introduction II: Summary....Pages 9-25
Foundation I—The Evolution of Film and Philosophy....Pages 27-47
Foundation II—The Critique of Film and Philosophy....Pages 49-70
Foundation III—Thought Experiments....Pages 71-83
Why Philosophy Has Always Needed Cinema....Pages 85-108
Cinesophia....Pages 109-134
The Intimate Relationship Between Art and Truth....Pages 135-149
Cinematic Philosophy—A New Platform for Philosophy....Pages 151-164
Cinematic Examples....Pages 165-202
Conclusion: The Vision of Cinematic Philosophy ....Pages 203-210
Back Matter....Pages 211-226