ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Political Economy of Social Choices

دانلود کتاب اقتصاد سیاسی انتخاب های اجتماعی

The Political Economy of Social Choices

مشخصات کتاب

The Political Economy of Social Choices

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Studies in Political Economy 
ISBN (شابک) : 9783319401188, 9783319401164 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 285 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 36,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقتصاد سیاسی انتخاب های اجتماعی: اقتصاد سیاسی، نظریه اقتصادی/اقتصاد کمی/روش های ریاضی،نظریه بازی،اقتصاد،اجتماعی و رفتار. علوم، آمار برای بازرگانی/اقتصاد/ریاضی مالی/بیمه،اقتصاد عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Political Economy of Social Choices به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد سیاسی انتخاب های اجتماعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxviii
Autocratic Health Versus Democratic Health: Different Outcome Variables for Health as a Factor Versus Health as a Right....Pages 1-20
Comparison of Voting Procedures Using Models of Electoral Competition with Endogenous Candidacy....Pages 21-54
Negative Advertising During Mexico’s 2012 Presidential Campaign....Pages 55-72
Legislative Leaders as Condorcet Winners? The Case of the U.S. Congress....Pages 73-91
The Duverger-Demsetz Perspective on Electoral Competitiveness and Fragmentation: With Application to the Canadian Parliamentary System, 1867–2011....Pages 93-122
Modelling the Effect of Campaign Advertising on US Presidential Elections....Pages 123-152
Personality Traits and the Gender Gap in Ideology....Pages 153-185
Statistical Utilitarianism....Pages 187-204
Measuring Campaign Spending Effects in Post-Citizens United Congressional Elections....Pages 205-232
Spatial Model of U.S. Presidential Election in 2012....Pages 233-241
Modeling Elections and Referenda in Ireland....Pages 243-259




نظرات کاربران