ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in Web-Based Learning – ICWL 2016: 15th International Conference, Rome, Italy, October 26–29, 2016, Proceedings

دانلود کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2016: پانزدهمین کنفرانس بین المللی ، رم ، ایتالیا ، 26-29 اکتبر 2016 ، مجموعه مقالات

Advances in Web-Based Learning – ICWL 2016: 15th International Conference, Rome, Italy, October 26–29, 2016, Proceedings

مشخصات کتاب

Advances in Web-Based Learning – ICWL 2016: 15th International Conference, Rome, Italy, October 26–29, 2016, Proceedings

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 10013 
ISBN (شابک) : 9783319474403, 9783319474397 
ناشر: Springer International Publishing 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 308 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 24 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2016: پانزدهمین کنفرانس بین المللی ، رم ، ایتالیا ، 26-29 اکتبر 2016 ، مجموعه مقالات: کامپیوتر و آموزش، سیستم های اطلاعاتی و خدمات ارتباطی، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، تشخیص الگو، شبکه های ارتباطی کامپیوتری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 19


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Web-Based Learning – ICWL 2016: 15th International Conference, Rome, Italy, October 26–29, 2016, Proceedings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2016: پانزدهمین کنفرانس بین المللی ، رم ، ایتالیا ، 26-29 اکتبر 2016 ، مجموعه مقالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2016: پانزدهمین کنفرانس بین المللی ، رم ، ایتالیا ، 26-29 اکتبر 2016 ، مجموعه مقالات



این کتاب مجموعه مقالات داوری پانزدهمین کنفرانس بین المللی آموزش مبتنی بر وب، ICWL 2016، در رم، ایتالیا، در اکتبر 2016 برگزار شد.

19 مقاله کامل اصلاح شده با هم ارائه شده است. با 10 مقاله کوتاه و 4 مقاله پوستر به دقت بررسی و از 110 مقاله ارسالی انتخاب شد. مقالات در بخش های موضوعی در مورد طراحی برای یادگیری سازماندهی شده اند. آموزش و تدریس؛ دوره های گسترده آنلاین باز؛ یادگیری سیار؛ الگوسازی برای یادگیری؛ بازی های جدی؛ یادگیری مشارکتی اجتماعی؛ و پشتیبانی از یادگیری.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the refereed proceedings of the 15th International Conference on Web-Based Learning, ICWL 2016, held in Rome, Italy, in October 2016.

The 19 revised full papers presented together with 10 short papers and 4 poster papers were carefully reviewed and selected from 110 submissions. The papers are organized in topical sections on design for learning; education and teaching; massive open online courses; mobile learning; modeling for learning; serious games; social-collaborative learning; and support for learning.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XIV
Front Matter....Pages 1-1
A Review, Timeline, and Categorization of Learning Design Tools....Pages 3-13
Approaches to Design for Learning....Pages 14-19
Implementing Knowledge and Workflow Management in Learning Management Systems....Pages 20-26
Front Matter....Pages 27-27
Assessment for Learning as a Teaching Approach Enabling Personalization of Learning on Tertiary Level....Pages 29-39
Design Patterns for Badge Systems in Higher Education....Pages 40-49
MyEnglishLab Component Used in the Distant Part of Blended Learning....Pages 50-59
Technology Investment and Transformation Efforts in the Public Schools of Georgia....Pages 60-71
Web Frameworks for Content and Language Integrated Learning in Primary School....Pages 72-82
Digital Divide in Learning Services in Ghana’s Basic School....Pages 83-88
Front Matter....Pages 89-89
Complex Resources in MOOCs: Structural and Behavioral Integration Approach....Pages 91-101
Modeling Skills in a Learner-Centred Approach Within MOOCs....Pages 102-111
Delivering Immersive Learning Experience for Massive Open Online Courses (MOOCs)....Pages 112-117
What Are the Dimensions of Language Learning with MOOCs for English Learners?....Pages 118-122
Factors Influencing the Sustainability of MOOCs Compared with Traditional Distance Education Courses....Pages 123-127
Front Matter....Pages 129-129
EduNotes – A Mobile Learning Application for Collaborative Note-Taking in Lecture Settings....Pages 131-140
Towards Mobile Assisted Language Learning Based on Computational Thinking....Pages 141-150
Learning Medical English Terminology Through Mobile Devices: A Two-Year Trial to Develop Mobile Learning Content for Japanese Medical Students....Pages 151-157
Front Matter....Pages 159-159
Understandable Prediction Models of Student Performance Using an Attribute Dictionary....Pages 161-171
Designing Formative and Adaptive Feedback Using Incremental User Models....Pages 172-177
Towards e-Assessment Models in Engineering Education: Problems and Solutions....Pages 178-181
Front Matter....Pages 183-183
Scenario Modeling for Serious Games: An Approach for Industry Sector....Pages 185-194
Understanding Learners’ Behaviors in Serious Games....Pages 195-205
MDA Approach for Reusability in Serious Game and E-learning Design....Pages 206-212
Front Matter....Pages 213-213
A Framework for Mapping e-Textbooks as a Socio-Technical Regime....Pages 215-224
A Multiple Constraints Framework for Collaborative Learning Flow Orchestration....Pages 225-235
Protus 2.1: Applying Collaborative Tagging for Providing Recommendation in Programming Tutoring System....Pages 236-245
Domain-Specific Recommendation by Matching Real Authors to Social Media Users....Pages 246-252
Facebook Groups in Teaching English for Specific (Academic) Purposes - Active Learning Beyond the Classroom....Pages 253-260
Discovering Prerequisite Relationships Among Learning Objects: A Coursera-Driven Approach....Pages 261-265
Interacting with Technology to Interact Physically: Investigating Affordances of Tabletops to Facilitate Collaboration for Conflicting Users....Pages 266-270
Front Matter....Pages 271-271
Pen&Paper, or e-Feedback: Comparative Study....Pages 273-280
Supporting the Acquisition of Scientific Skills by the Use of Learning Analytics....Pages 281-293
Using Personal Learning Environments to Support Workplace Learning in Small Companies....Pages 294-302
Back Matter....Pages 303-304




نظرات کاربران