ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Outsourcing von CRM-Prozessen: Voraussetzungen, Chancen, innovative Einsatzmöglichkeiten im elektronischen B2B-Markt

دانلود کتاب برون سپاری فرآیندهای CRM: الزامات، فرصت ها، امکانات کاربردی نوآورانه در بازار الکترونیکی B2B

Outsourcing von CRM-Prozessen: Voraussetzungen, Chancen, innovative Einsatzmöglichkeiten im elektronischen B2B-Markt

مشخصات کتاب

Outsourcing von CRM-Prozessen: Voraussetzungen, Chancen, innovative Einsatzmöglichkeiten im elektronischen B2B-Markt

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Wirtschaftsinformatik 
ISBN (شابک) : 9783322821645, 9783835001534 
ناشر: Deutscher Universitätsverlag 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 340 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 43 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب برون سپاری فرآیندهای CRM: الزامات، فرصت ها، امکانات کاربردی نوآورانه در بازار الکترونیکی B2B: سازمان/برنامه ریزی، علوم کامپیوتر، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Outsourcing von CRM-Prozessen: Voraussetzungen, Chancen, innovative Einsatzmöglichkeiten im elektronischen B2B-Markt به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب برون سپاری فرآیندهای CRM: الزامات، فرصت ها، امکانات کاربردی نوآورانه در بازار الکترونیکی B2B نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب برون سپاری فرآیندهای CRM: الزامات، فرصت ها، امکانات کاربردی نوآورانه در بازار الکترونیکی B2B



مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در گذشته اخیر در شرکت های متعددی برای بهبود روابط با مشتری معرفی شده است. به عنوان جایگزینی برای ایجاد داخلی، شرکت ها این گزینه را دارند که فرآیندهای CRM یا فرآیندهای فرعی را به ارائه دهندگان خدمات خارجی (برون سپاری فرآیند) برون سپاری کنند. فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، به‌ویژه اینترنت، امکانات نوآورانه‌ای را برای همکاری بین شرکت‌ها ارائه می‌دهند، همانطور که در مورد برون‌سپاری فرآیندهای تجاری وجود دارد.

یورگ شوماخر پیش نیازهای برون سپاری موفقیت آمیز فرآیندهای CRM را بررسی می کند و جنبه های ضروری تصمیم گیری را توضیح می دهد. او امکانات کاربردی نمونه ای را نشان می دهد و آنها را در مورد برون سپاری به اپراتورهای بازارهای الکترونیکی به کار می برد. نتایج توسط مطالعات مختلف بررسی شده و با استفاده از یک مطالعه موردی عملی نشان داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Customer Relationship Management (CRM) wurde in der jüngsten Vergangenheit in zahlreichen Unternehmen zur Verbesserung der Kundenbeziehungen eingeführt. Alternativ zur Eigenerstellung besteht für Unternehmen die Möglichkeit, Prozesse oder Teilprozesse des CRM an externe Dienstleister fremdzuvergeben (Prozess-Outsourcing). Für eine unternehmensübergreifende Zusammenarbeit, wie sie beim Outsourcing von Geschäftsprozessen besteht, bieten moderne IuK-Technologien, insbesondere das Internet, innovative Möglichkeiten.

Jörg Schumacher untersucht die Voraussetzungen für ein erfolgreiches Outsourcing von CRM-Prozessen und erläutert wesentliche Aspekte der Entscheidungsfindung. Er zeigt exemplarische Einsatzmöglichkeiten auf und wendet diese auf den Fall des Outsourcing an Betreiber von elektronischen Marktplätzen an. Die Ergebnisse werden durch verschiedene Studien überprüft und anhand eines praxisnahen Fallbeispiels veranschaulicht.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XXI
Einleitung....Pages 1-5
Thematische und theoretische Grundlagen....Pages 7-62
Spezifikation des Forschungsgegenstandes....Pages 63-84
Vorstudien zur Ist-Situation der Marktplatzbetreiber....Pages 85-104
CRM-Primärprozesse als potenzielles Outsourcingobjekt....Pages 105-149
Entscheidungsaspekte bei einem Outsourcing von CRM....Pages 151-197
Überprüfung der theoretischen Ergebnisse....Pages 199-256
Fazit und Ausblick....Pages 257-263
Back Matter....Pages 265-325




نظرات کاربران