ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine agencytheoretische Untersuchung

دانلود کتاب Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine Agencytheoretische Untersuchung

Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine agencytheoretische Untersuchung

مشخصات کتاب

Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine agencytheoretische Untersuchung

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Trierer Schriften zur Wirtschaftstheorie und Wirtschaftspolitik 9 
ISBN (شابک) : 9783658145385, 1651681791 
ناشر: Centaurus Verlag & Media 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 203 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine Agencytheoretische Untersuchung: سیاست اقتصادی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine agencytheoretische Untersuchung به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine Agencytheoretische Untersuchung نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Anreizstrukturen bei deutschen Kreditgenossenschaftsbanken: eine Agencytheoretische Untersuchung

این کتاب به بررسی اجرای کارآمد انگیزه های اعضای یک اتحادیه اعتباری در مقایسه با ارائه دهندگان خدمات مالی جایگزین و شکل سازمانی آنها می پردازد. علاوه بر امکانات بهینه‌سازی در قالب قانونی تعاونی اعتبار، چارچوب‌های نهادی جایگزین برای فعالیت‌های تعاونی‌های اعتباری، مانند شرکت سهامی، نیز تحلیل می‌شوند. عدم تقارن اطلاعاتی ناشی از رشد پیوسته در عضویت و انگیزه های مختلف اعضا و اتحادیه اعتباری در چارچوب تئوری نمایندگی عمومی نشان داده شده است. با استفاده از نتایج تئوری نمایندگی، توسعه اتحادیه های اعتباری در مقایسه با طرح های قرارداد جایگزین ارائه شده و همزیستی چندین گزینه مشارکت تحلیل می شود. با توجه به ضعف‌های توسعه تعاونی‌های اعتباری، راه‌حل‌های جایگزین برای مشکلات نمایندگی در چارچوب تعهد تعاونی در محیط حقوق شرکت‌ها ارائه می‌شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In diesem Buch wird die effiziente Umsetzung der Anreize der Mitglieder einer Kreditgenossenschaft im Vergleich zu alternativen Finanzdienstleistern und deren Organisationsform untersucht. Neben der Optimierungsmöglichkeiten innerhalb der Rechtsform Kreditgenossenschaft werden auch alternative institutionelle Rahmen für die Tätigkeit der Kreditgenossenschaften, wie zum Beispiel die Aktiengesellschaft, analysiert. Die durch das stetige Wachstum der Mitgliederzahlen und der unterschiedlichen Anreize von Mitgliedern und Kreditgenossenschaft bedingten Informationsasymmetrien werden im Rahmen der allgemeinen Agency-Theorie aufgezeigt. Unter Anwendung der Ergebnisse der Agency-Theorie wird die Entwicklung der Kreditgenossenschaften im Vergleich zu alternativen Kontraktdesigns dargestellt und die Koexistenz von mehreren Beteiligungsmöglichkeiten analysiert. Im Hinblick auf die Entwicklungsschwächen der Kreditgenossenschaften werden schließlich auch alternative Lösungsmöglichkeiten von Agency-Problemen im Rahmen eines genossenschaftlichen Engagements im aktienrechtlichen Umfeld dargestellt.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages 2-10
Einleitung....Pages 11-16
Erklärung der Entstehung und Entwicklung von Kreditgenossenschaften....Pages 17-29
Agency — Probleme: Der theoretische Hintergrund....Pages 30-64
Anwendung agencytheoretischer Konzepte auf das Kontraktdesign von Kreditgenossenschaften....Pages 65-164
Schlußbemerkung....Pages 165-167
Literaturverzeichnis....Pages 168-178
Anhang....Pages 179-188
Back Matter....Pages 189-204




نظرات کاربران