ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Supply Management: Strategic Sourcing

دانلود کتاب مدیریت عرضه: منبع یابی استراتژیک

Supply Management: Strategic Sourcing

مشخصات کتاب

Supply Management: Strategic Sourcing

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Management for Professionals 
ISBN (شابک) : 9789811017230, 9789811017223 
ناشر: Springer Singapore 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 102 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت عرضه: منبع یابی استراتژیک: مدیریت زنجیره تامین، استراتژی/رهبری کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Supply Management: Strategic Sourcing به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت عرضه: منبع یابی استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت عرضه: منبع یابی استراتژیک



این کتاب یک رویکرد فرآیندی برای شناسایی، ارزیابی، انتخاب، مدیریت و توسعه تامین کنندگان برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان دارد. با ترسیم تغییر ذهنی لازم برای ایجاد روابط قوی با تامین کنندگان آغاز می شود. در مرحله بعد، کتاب روش شناسی منبع استراتژیک را شرح می دهد: رویکردی گام به گام برای ایجاد روابط سازنده با تامین کنندگان کلیدی، ارائه تصاویر و نمونه هایی از تجربه نویسنده در سراسر. بخش سوم و پایانی کتاب جزئیات یک فرآیند جامع را ارائه می دهد که برای مسلح کردن تیم مذاکره با تمام حقایق لازم برای دستیابی به نتایج مطلوب ایجاد شده است. این فرآیند گام به گام دقیق شامل استراتژی مذاکره و ایجاد پرونده، پاسخ و موقعیت یابی تامین کننده، برنامه ریزی مذاکره، بحث و حل و فصل و ارزیابی تامین کننده است. علاوه بر این، این کتاب بهترین شیوه‌ها در منبع‌یابی استراتژیک را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده تاکتیک‌هایی برای خریداران است تا از قدرت خرید خود برای اطمینان از دستیابی به ارزش کامل استفاده کنند. این بهترین شیوه ها از چندین پروژه منبع یابی استراتژیک که برای شرکت های پیشرو در ایالات متحده طی چندین سال انجام شده است، استخراج شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book takes a process approach of identifying, evaluating, selecting, managing and developing suppliers to create more value for customers. It begins by outlining the mental shift necessary to build robust relationships with suppliers. Next, the book details strategic sourcing methodology: a step-by-step approach for creating productive relationships with key suppliers, providing illustrations and examples from the author’s experience throughout. The third and final part of the book provides details of a comprehensive process developed to arm the negotiation team with all facts necessary to reach desired outcomes. This detailed step-by-step process consists of negotiation strategy and case building, supplier response and positioning, negotiation planning, discussions, and resolution, and supplier evaluation. In addition, the book highlights best practices in strategic sourcing representing tactics for buyers to leverage their buying power to ensure they attain full value. These best practices are drawn from several strategic sourcing projects carried out for leading companies in the USA over several years.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Strategic Sourcing: Introduction....Pages 1-3
Strategic Sourcing: Concepts, Principles and Methodology....Pages 5-14
Strategic Sourcing: Internal Analysis....Pages 15-48
Strategic Sourcing: Expenditure Category Strategy Formulation....Pages 49-57
Strategic Sourcing: The Supplier Strategy....Pages 59-63
Strategic Sourcing: Fact-Based Negotiation (FBN)....Pages 65-79
Strategic Sourcing: Required Infrastructure of Supply Management....Pages 81-88
Back Matter....Pages 89-94




نظرات کاربران