ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب History as Theatrical Metaphor: History, Myth and National Identities in Modern Scottish Drama

دانلود کتاب تاریخچه به عنوان استعاره تئاتر: تاریخ، افسانه و هویت ملی در نمایشنامه مدرن اسکاتلند

History as Theatrical Metaphor: History, Myth and National Identities in Modern Scottish Drama

مشخصات کتاب

History as Theatrical Metaphor: History, Myth and National Identities in Modern Scottish Drama

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781137473363, 9781137473356 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 255 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تاریخچه به عنوان استعاره تئاتر: تاریخ، افسانه و هویت ملی در نمایشنامه مدرن اسکاتلند: مطالعات تئاتر و اجرا، فرهنگ بریتانیا، هنرهای نمایشی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب History as Theatrical Metaphor: History, Myth and National Identities in Modern Scottish Drama به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تاریخچه به عنوان استعاره تئاتر: تاریخ، افسانه و هویت ملی در نمایشنامه مدرن اسکاتلند نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تاریخچه به عنوان استعاره تئاتر: تاریخ، افسانه و هویت ملی در نمایشنامه مدرن اسکاتلند



این مطالعه آشکار به بررسی چگونگی نقش تاریخ اسکاتلند، به ویژه از دهه 1930، موضوعات ایدئولوژی، هویت ملی، تاریخ نگاری، اساطیر، جنسیت و به ویژه زبان اسکاتلندی را می پردازد. این کتاب که موضوعاتی را تا پایان جنگ جهانی دوم پوشش می‌دهد، به آثار بسیاری از شخصیت‌های کلیدی قرن گذشته تئاتر اسکاتلند، از جمله رابرت مک‌للان و معاصرانش، و همچنین هکتور مک‌میلان، استوارت کان، جان مک‌گراث، دونالد کمپبل، بیل می‌پردازد. برایدن، سو گلاور، لیز لاچهد، جو کلیفورد، پیتر آرنوت، دیوید گریگ، رونا مونرو و دیگران اغلب مورد غفلت قرار می‌گیرند یا سوء تفاهم می‌شوند.

یان براون با قرار دادن دستاوردهای این نویسندگان در چارچوب پیشینیان اسکاتلندی و اروپایی، بینش‌های تازه‌ای ارائه می‌دهد. به جنبه های کلیدی تئاتر اسکاتلند. به این ترتیب، این اولین مطالعه ای است که دیدگاهی فراگیر از بازنمایی تاریخی در صحنه های اسکاتلندی ارائه می دهد، ماهیت «تاریخ» و «اسطوره» را بررسی می کند و اینها را از نو با نحوه استفاده نمایشنامه نویسان – و واژگونی – آنها مرتبط می سازد.

</ p> این کتاب ابتکاری جذاب و قابل دسترس، محققان و دانشجویان علاقه مند به تاریخ، ایدئولوژی، اسطوره، سیاست تئاتر و کاوش در هویت ملی و جنسیتی را جذب خواهد کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This revelatory study explores how Scottish history plays, especially since the 1930s, raise issues of ideology, national identity, historiography, mythology, gender and especially Scottish language. Covering topics up to the end of World War Two, the book addresses the work of many key figures from the last century of Scottish theatre, including Robert McLellan and his contemporaries, and also Hector MacMillan, Stewart Conn, John McGrath, Donald Campbell, Bill Bryden, Sue Glover, Liz Lochhead, Jo Clifford, Peter Arnott, David Greig, Rona Munro and others often neglected or misunderstood.

Setting these writers’ achievements in the context of their Scottish and European predecessors, Ian Brown offers fresh insights into key aspects of Scottish theatre. As such, this represents the first study to offer an overarching view of historical representation on Scottish stages, exploring the nature of ‘history’ and ‘myth’ and relating these afresh to how dramatists use – and subvert – them.Engaging and accessible, this innovative book will attract scholars and students interested in history, ideology, mythology, theatre politics and explorations of national and gender identity.


فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Playwrights and History....Pages 1-29
History, Mythology, and ‘Re-Presentation’ of Events....Pages 31-55
Language, Ideology, and Identity....Pages 57-73
The Creation of a ‘Missing’ Tradition: Robert McLellan and His Contemporaries....Pages 75-118
Revealing Hidden Histories: Seven Changing Perspectives....Pages 119-147
The Re-Visioning of History: Sue Glover and Liz Lochhead....Pages 149-165
Alternative Visions....Pages 167-187
Re-Constructing the Deconstructed: David Greig and Rona Munro....Pages 189-213
Conclusion: History as Theatrical Metaphor....Pages 215-225
Back Matter....Pages 227-247




نظرات کاربران