ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges

دانلود کتاب بین المللی سازی برند مد: فرصت ها و چالش ها

Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges

مشخصات کتاب

Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management 
ISBN (شابک) : 9781137523372, 9781137523365 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 160 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بین المللی سازی برند مد: فرصت ها و چالش ها: بازاریابی، تجارت بین المللی، خدمات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بین المللی سازی برند مد: فرصت ها و چالش ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بین المللی سازی برند مد: فرصت ها و چالش ها



جلد اول از مجموعه مطالعات پالگریو در عمل: مدیریت برند مد جهانی، این کتاب دیدگاهی جامع در مورد بین‌المللی شدن برندهای مد ارائه می‌کند و بینش‌های آکادمیک و مدیریتی منحصربه‌فردی را در مورد اینکه چگونه برندهای مد در اندازه‌های مختلف می‌توانند خود را ایجاد و حفظ کنند، ارائه می‌کند. کسب و کار در بازارهای رقابتی جهانی این نظریه ها و روندهای رخ داده در صنعت مد، یکی از فعال ترین بخش های بین المللی شدن را بررسی می کند. اکثر برندهای مد جهانی فراتر از کشورهای خود فعالیت می کنند، اما اطلاعات زیادی در مورد سرمایه گذاری هایی که بیش از نیمی از درآمد آنها را ایجاد می کنند، وجود ندارد. این کتاب نگاهی انتقادی به صنعت مد جهانی از طریق مجموعه‌ای از موارد واقعی از چندین کشور و پیشینه‌های فرهنگی دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The first volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management series, this book provides a comprehensive view on the internationalization of fashion brands, offering unique academic and managerial insights into how fashion brands in diverse sizes can build and sustain their businesses in competitive global marketplaces. It explores the theories and trends occurring within the fashion industry, one of the most active sectors of internationalization. The majority of global fashion brands operate beyond their home countries, yet not much is known about the ventures that generate more than half of their revenues. This book takes a critical look at the global-by-nature fashion industry through a collection of actual cases from multiple countries and cultural backgrounds.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xviii
Overview of Fashion Brand Internationalization: Theories and Trends....Pages 1-30
Ermenegildo Zegna: When Family Values Guide Global Expansion in the Luxury Industry....Pages 31-64
Diesel: An Unconventional, Innovative, International-Lifestyle, Italian Company....Pages 65-88
The Internationalization Trajectory of Bossini: A Fashion Retailing Enterprise from Hong Kong....Pages 89-114
Beaucre Merchandising Co. Ltd: A Successfully Internationalizing Korean Apparel Company....Pages 115-137
Back Matter....Pages 139-142




نظرات کاربران