دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Kevin Smith (auth.)
سری: Palgrave Studies in Global Citizenship Education and Democracy
ISBN (شابک) : 9781137544438, 9781137544421
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 122
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب برنامه درسی ، فرهنگ و آموزش شهروندی در ولز: تحقیقات در مورد برنامه درسی Cymreig: مطالعات برنامه درسی، آموزش زبان، جامعه شناسی آموزش، یادگیری و آموزش، آموزش دوران کودکی، خود و هویت
در صورت تبدیل فایل کتاب Curriculum, Culture and Citizenship Education in Wales: Investigations into the Curriculum Cymreig به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب برنامه درسی ، فرهنگ و آموزش شهروندی در ولز: تحقیقات در مورد برنامه درسی Cymreig نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به بررسی چگونگی تئوریزه، ترویج و یادگیری فرهنگ و شهروندی در مدارس در ولز می پردازد. پس از تاریخچه مختصری از آموزش و پرورش ولز و بحث در مورد چگونگی نظریهپردازی هویت فرهنگی معاصر از طریق برنامههای درسی آموزش شهروندی، نشان میدهد که چگونه رویکردهای قدیمی برای درک هویت فرهنگی همچنان توسعه برنامه درسی مرتبط فرهنگی در ولز را تضعیف میکنند. اسمیت همچنین تجزیه و تحلیل می کند که چگونه جوانان در مورد جهت گیری های خود به ولز صحبت می کنند، چگونه معلمان با الزامات برنامه درسی Cymreig درگیر می شوند و چگونه این واکنش ها در محیط های آموزشی ایجاد می شود. این کتاب با پیشنهادی برای چارچوبی پیچیدهتر برای مفهومسازی هویت و رویکردی انتقادی برای بحث درباره شهروندی و هویت فرهنگی در مدارس ولز، نشان میدهد که چگونه آموزش انتقادی میتواند بیشتر پیشرفت کند.
This book explores how culture and citizenship are theorised, promoted and learned throughout schools in Wales. Following a brief history of Welsh education and a discussion of how contemporary cultural identity is theorised through citizenship education curricula, it illustrates how archaic approaches to understanding cultural identity continue to undermine the development of culturally relevant curriculum in Wales. Smith also analyses how young people discuss their orientations to Welshness, how teachers engage with the requirements of the Curriculum Cymreig and how these reactions develop within educational settings. Ending with a recommendation for a more sophisticated framework for conceptualising identity and a critical approach for discussing citizenship and cultural identity in schools in Wales, this book highlights how the critical pedagogy can progress further.
Front Matter....Pages i-xiii
Citizenship Education in the UK....Pages 1-10
A Brief History of Education in Wales....Pages 11-33
The Curriculum Cymreig....Pages 35-44
Researching Curriculum and Culture in Wales....Pages 45-80
Reconceptualising the Curriculum Cymreig....Pages 81-100
Back Matter....Pages 101-110