ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Expressive Spaces in Digital 3D Cinema

دانلود کتاب فضاهای بیانگر در سینمای سه بعدی دیجیتال

Expressive Spaces in Digital 3D Cinema

مشخصات کتاب

Expressive Spaces in Digital 3D Cinema

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Palgrave Close Readings in Film and Television 
ISBN (شابک) : 9781137542670, 9781137542663 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 180 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فضاهای بیانگر در سینمای سه بعدی دیجیتال: مطالعات فیلم و تلویزیون، تئوری فیلم، انیمیشن



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Expressive Spaces in Digital 3D Cinema به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فضاهای بیانگر در سینمای سه بعدی دیجیتال نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فضاهای بیانگر در سینمای سه بعدی دیجیتال



این کتاب دیدگاه سنجیده‌تری را در مورد سه‌بعدی ارائه می‌کند، که اغلب به عنوان یک ترفند حواس‌پرتی در تضاد با داستان‌سرایی هنرمندانه سینمایی دیده می‌شود. Owen Weetch به این موضوع نگاه می‌کند که چگونه استریوگرافی اهمیت و بیانی بیشتری را به فیلم‌های فردی می‌آورد که همگی کاربردهای قابل توجهی از قالب را به نمایش می‌گذارند. آواتار، جاذبه، حفره، گتسبی بزرگ و یخ زده همگی نشان می دهند که استریوگرافی فرآیندی غنی و پیچیده است که پتانسیل آن را دارد که به روایت و مضامین فیلم معنای بیشتری بدهد. از طریق مطالعه دقیق این پنج مثال بسیار متفاوت، فضاهای بیانگر در سینمای سه بعدی دیجیتال نشان می دهد که چگونه حساس بودن به دستکاری استریوگرافی می تواند درک انتقادی از فیلم های استریوسکوپی را برجسته و غنی کند. این نشان می‌دهد که قرارگیری بیانی شخصیت‌ها و اشیاء در دنیای فیلم‌های سه بعدی می‌تواند به شیوه‌هایی معنا بسازد که برای سینمای «مسطح» در دسترس نیست.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book puts forward a more considered perspective on 3D, which is often seen as a distracting gimmick at odds with artful cinematic storytelling. Owen Weetch looks at how stereography brings added significance and expressivity to individual films that all showcase remarkable uses of the format. Avatar, Gravity, The Hole, The Great Gatsby and Frozen all demonstrate that stereography is a rich and sophisticated process that has the potential to bring extra meaning to a film’s narrative and themes. Through close reading of these five very different examples, Expressive Spaces in Digital 3D Cinema shows how being sensitive to stereographic manipulation can nuance and enrich the critical appreciation of stereoscopic films. It demonstrates that the expressive placement of characters and objects within 3D film worlds can construct meaning in ways that are unavailable to ‘flat’ cinema.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction: The Expressivity of Space....Pages 1-16
‘I See You’: Avatar, Narrative Spectacle and Accentuating Continuity....Pages 17-42
‘You’re Going to Make It’: Ride Alignment and the Mastery of Stereographic Space in Gravity ....Pages 43-68
‘You Only Looked that Way Because I Was Little’: Spaces of Terror and Reaching Maturity in The Hole ....Pages 69-98
‘There’s an Ocean in the Way’: Written Words, Unreachability and Competing Testimonies in The Great Gatsby ....Pages 99-126
‘Against the Wall’: Frozen’s Expressive Planarity, Attempts to Connect and Ambivalent Utopias....Pages 127-156
Conclusion: A Special Plea for Off-the-Screen Space....Pages 157-162
Back Matter....Pages 163-168




نظرات کاربران