دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Marianne A. Larsen (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781137533456, 9781137533449
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 205
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بین المللی شدن آموزش عالی: تحلیلی از طریق نظریه های فضایی، شبکه و تحرک: آموزش عالی
در صورت تبدیل فایل کتاب Internationalization of Higher Education: An Analysis through Spatial, Network, and Mobilities Theories به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بین المللی شدن آموزش عالی: تحلیلی از طریق نظریه های فضایی، شبکه و تحرک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب تجزیه و تحلیل پیشرفتهای از روشهایی ارائه میکند که طی دو دهه گذشته مؤسسات آموزش عالی بینالمللیتر شدهاند. این کتاب با تکیه بر طیف وسیعی از نظریههای فضایی، شبکهای و تحرکی پسابنیادی، تفکر ما را از روایتهای خطی، دوتایی و غربی از بینالمللیسازی دور میکند تا روشهای پیچیده، چند مرکزی و متناقضی را که در آن فرآیندهای بینالمللیسازی در سراسر جهان انجام شده است، درک کنیم. طیف گسترده ای از مناظر آموزش عالی در سراسر جهان. نویسنده تحرکات دانشجویی، دانش پژوه، دانش، برنامه و ارائه دهنده فراملیتی را بررسی می کند. تولید بدن، دانش و هویت متحرک؛ اهمیت جایگاه در بین المللی شدن؛ و نقش مهمی که رتبه بندی دانشگاه های جهانی در شکل دهی مجدد چشم انداز فضایی آموزش عالی ایفا می کند.
This book provides a cutting-edge analysis of the ways in which higher education institutions have become more international over the past two decades. Drawing upon a range of post-foundational spatial, network, and mobilities theories, the book shifts our thinking away from linear, binary, Western accounts of internationalization to understand the complex, multi-centered and contradictory ways in which internationalization processes have played out across a wide variety of higher education landscapes worldwide. The author explores transnational student, scholar, knowledge, program and provider mobilities; the production of mobile bodies, knowledges, and identities; the significance of place in internationalization; and the crucial role that global university rankings play in reshaping the spatial landscape of higher education.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-14
Constructing a Theoretical Framework: Space, Networks, and Mobilities....Pages 15-31
Transnational Students: Long-Term/Degree Program Mobilities....Pages 33-58
Transnational Students: International Service Learning and Short-Term Study Abroad Mobilities....Pages 59-77
Transnational Academics: Mobilities, Immobilities, and Place....Pages 79-98
Transnational Pedagogies: Curricular Mobilities....Pages 99-121
Transnational Programs and Providers: Mobilities and Complex Spatial Flows....Pages 123-150
Global Rankings: Reshaping the Spatial Landscape of Higher Education....Pages 151-172
Conclusion....Pages 173-182
Back Matter....Pages 183-196