ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب ZooKeeper

دانلود کتاب نگهبان باغ وحش

ZooKeeper

مشخصات کتاب

ZooKeeper

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781449361303 
ناشر: O’Reilly 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 238 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب ZooKeeper به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نگهبان باغ وحش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نگهبان باغ وحش

ساختن برنامه های کاربردی توزیع شده بدون نیاز به هماهنگی اقداماتی که باعث کارکرد آنها می شود به اندازه کافی دشوار است. این راهنمای عملی نشان می‌دهد که چگونه Apache ZooKeeper به شما در مدیریت سیستم‌های توزیع‌شده کمک می‌کند، بنابراین می‌توانید عمدتاً روی منطق برنامه تمرکز کنید. حتی با ZooKeeper، اجرای وظایف هماهنگی بی‌اهمیت نیست، اما این کتاب روش‌های خوبی را برای شروع به شما ارائه می‌کند و به نکاتی اشاره می‌کند که توسعه‌دهندگان و مدیران به طور یکسان باید در طول مسیر مراقب آن باشند.
در سه بخش جداگانه، ZooKeeper مشارکت کنندگان Flavio Junqueira و Benjamin Reed اصول سیستم های توزیع شده را معرفی می کنند، تکنیک های برنامه نویسی ZooKeeper را ارائه می دهند و اطلاعاتی را که برای مدیریت این سرویس نیاز دارید را در بر می گیرند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Building distributed applications is difficult enough without having to coordinate the actions that make them work. This practical guide shows how Apache ZooKeeper helps you manage distributed systems, so you can focus mainly on application logic. Even with ZooKeeper, implementing coordination tasks is not trivial, but this book provides good practices to give you a head start, and points out caveats that developers and administrators alike need to watch for along the way.
In three separate sections, ZooKeeper contributors Flavio Junqueira and Benjamin Reed introduce the principles of distributed systems, provide ZooKeeper programming techniques, and include the information you need to administer this service.





نظرات کاربران