ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Inciting Change in Secondary English Language Programs: The Case of Cherry High School

دانلود کتاب ایجاد تغییر در برنامه های زبان انگلیسی متوسطه: مورد دبیرستان Cherry

Inciting Change in Secondary English Language Programs: The Case of Cherry High School

مشخصات کتاب

Inciting Change in Secondary English Language Programs: The Case of Cherry High School

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Secondary Education in a Changing World 
ISBN (شابک) : 9781349373406, 9780230101074 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 201 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایجاد تغییر در برنامه های زبان انگلیسی متوسطه: مورد دبیرستان Cherry: جامعه شناسی آموزش، جامعه شناسی آموزش، شیمی آلی، نجوم، اخترفیزیک و کیهان شناسی، تدریس و تربیت معلم، سیاست آموزشی و سیاست



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Inciting Change in Secondary English Language Programs: The Case of Cherry High School به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد تغییر در برنامه های زبان انگلیسی متوسطه: مورد دبیرستان Cherry نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد تغییر در برنامه های زبان انگلیسی متوسطه: مورد دبیرستان Cherry

این کتاب گروهی از معلمان را دنبال می‌کند که برای ایجاد برنامه‌ای کار می‌کردند که از زبان‌های مادری دانش‌آموزان و منابع دانش حمایت می‌کرد، و دریافتند که ساختارهای درون مدرسه و گفتمان‌های معلمان، مدیران و ملت/جامعه، معلمان را محدود یا قادر می‌سازد. برای ایجاد یک محیط یادگیری عادلانه


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book follows a group of teachers who worked to create a program that supported their students' native languages and funds of knowledge, finding that structures within the school and discourses from other teachers, administrators, and the nation/community both constrained/enabled the teachers to create an equitable learning environment.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Introduction: Can We Blame the Teachers?....Pages 1-15
Community Context: Change Is in the Air....Pages 17-32
Contradictory Discourse among Teachers, Administration, and the State: “Let’s Have a More Inclusive School Culture, Which Assimilates All Students”....Pages 33-49
Teachers’ Discursive Realignment....Pages 51-82
Language Ideologies at Cherry High School....Pages 83-105
Teachers as Agents of School Change....Pages 107-127
Secondary Education and English Learners: We’ve Got Work To Do....Pages 129-147
Epilogue: Cherry High School Now....Pages 149-169
Back Matter....Pages 171-195




نظرات کاربران