دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: John Cantwell (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781137472311, 9781137472311
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 291
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب محل فعالیت های تجاری بین المللی: ادغام ایده های تحقیق در تجارت بین المللی، مدیریت استراتژیک و جغرافیای اقتصادی: استراتژی کسب و کار/رهبری،تجارت بین المللی،مدیریت،اقتصاد،عمومی،اقتصاد بین الملل،جغرافیای اقتصادی
در صورت تبدیل فایل کتاب Location of International Business Activities: Integrating Ideas from Research in International Business, Strategic Management and Economic Geography به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب محل فعالیت های تجاری بین المللی: ادغام ایده های تحقیق در تجارت بین المللی، مدیریت استراتژیک و جغرافیای اقتصادی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مجموعه مقالاتی از مجله مطالعات بازرگانی بینالمللی درباره مکان و فعالیتهای تجاری بینالمللی را گرد هم میآورد.
This collection brings together articles from the Journal of International Business Studies concerning Location and International Business activities.
Front Matter....Pages i-vii
Introduction....Pages 1-7
MNEs as Border-Crossing Multi-location Enterprises: The Role of Discontinuities in Geographic Space....Pages 8-34
Location and the Multinational Enterprise: A Neglected Factor?....Pages 35-62
The Economic Geography of the Internet Age....Pages 63-93
International Entrepreneurship and Geographic Location: An Empirical Examination of New Venture Internationalization....Pages 94-136
Global Cities and Multinational Enterprise Location Strategy....Pages 137-180
The Hassle Factor: An Explanation for Managerial Locational Shunning....Pages 181-225
Regulatory Environments and the Location Decision: Evidence from the Early Foreign Market Entries of New-Technology-based Firms....Pages 226-260
Location and the Multinational Enterprise....Pages 261-273
Back Matter....Pages 274-283