ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Corporate Energy: How to Engage and Inspire Audiences

دانلود کتاب انرژی شرکتی: نحوه جذب و الهام بخشیدن به مخاطبان

Corporate Energy: How to Engage and Inspire Audiences

مشخصات کتاب

Corporate Energy: How to Engage and Inspire Audiences

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1911079417, 9781911079415 
ناشر: New Leadership Press 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب انرژی شرکتی: نحوه جذب و الهام بخشیدن به مخاطبان: ارتباطات، مهارت ها، کسب و کار و پول، برگزاری جلسات و ارائه ها، مهارت ها، کسب و کار و پول



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Corporate Energy: How to Engage and Inspire Audiences به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انرژی شرکتی: نحوه جذب و الهام بخشیدن به مخاطبان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انرژی شرکتی: نحوه جذب و الهام بخشیدن به مخاطبان

اکنون زمان حیاتی برای افزایش تأثیر شخصی شما بر همکاران، مشتریان و ذینفعان است.

تحقیق در موضوع مشارکت و الهام، تأثیر عظیمی را که این عناصر می توانند بر فرهنگ سازمانی، عملکرد و مشاغل فردی داشته باشند، نشان می دهد. متأسفانه، وزن تحقیق با راهنمای روشن و توصیفی «چگونگی» که تکنیک‌های موجود برای دستیابی به این موارد را توضیح می‌دهد، مطابقت ندارد. برنامه‌های کمی وجود دارد، کتاب‌های بسیار کمی وجود دارد و عمدتاً فرض بر این است که شما یا \"به دست آورده‌اید، یا نکرده‌اید\". این به سادگی درست نیست. این اولین کتابی است که راهنمای کاملی برای مهارت ها و تکنیک های تبدیل شدن به یک ارتباط الهام بخش تر و جذاب تر ارائه می دهد. خواندن آن برای هرکسی که نیاز دارد مخاطبان را در جلسات، دوره‌های آموزشی یا ارائه‌های رسمی درگیر کند، ضروری است. راه‌های نوآورانه برای معرفی و بحث در مورد محتوا با گروه‌ها و همچنین تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی برای انرژی دادن به مخاطبان، تغییر موضوعات خسته‌کننده و جلب علاقه، رسیدگی به سوالات یا مخاطبان خصمانه، استفاده از داستان‌گویی به عنوان وسیله‌ای برای رهبری و استفاده از فناوری‌های جدید برای تعامل با دیگران را خواهید آموخت.

این کتاب واقعا جذاب به صورت تمام رنگی، پر از تصاویر، گرافیک و تصاویر واضح از مفاهیم چاپ شده است که محتوا را زنده می کند و باعث می شود برای خواننده بسیار قابل دسترس است.

توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

NOW IS A CRITICAL TIME TO INCREASE THE PERSONAL IMPACT YOU HAVE ON COLLEAGUES, CUSTOMERS AND STAKEHOLDERS. 

Research into the subject of engagement and inspiration demonstrates the huge impact these elements can have on organisational culture, performance and individual careers. Unfortunately, the weight of research is not matched by clear and descriptive 'how to' guides explaining the techniques available to achieve these things. There are few programmes, very few books and mostly it's been assumed you have either "got it, or you haven't". This simply isn't true. This is the first book to offer a complete guide to the skills and techniques to become a more inspirational and engaging communicator. It is essential reading for anyone who needs to engage audiences whether it be in meetings, training courses or formal presentations. You will learn innovative ways to introduce and discuss content with groups as well as techniques and strategies to energise audiences, transform boring topics and get interest, handle hostile questions or audiences, leverage storytelling as a vehicle for leadership and use novel technologies to engage others.  

This truly engaging book is printed in full colour, packed with imagery, graphics and clear illustrations of the concepts which brings the content to life and makes it highly accessible to the reader. 




نظرات کاربران