ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Foundations for Analytics with Python: From non-programmer to hacker

دانلود کتاب مبانی تجزیه و تحلیل با پایتون: از غیر برنامه نویس تا هکر

Foundations for Analytics with Python: From non-programmer to hacker

مشخصات کتاب

Foundations for Analytics with Python: From non-programmer to hacker

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781491922538 
ناشر: O'Reilly Media 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 81 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 39,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Foundations for Analytics with Python: From non-programmer to hacker به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی تجزیه و تحلیل با پایتون: از غیر برنامه نویس تا هکر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی تجزیه و تحلیل با پایتون: از غیر برنامه نویس تا هکر

بسیاری از 750 میلیون کاربر اکسل مایلند کارهای بیشتری با داده های خود انجام دهند، مانند تکرار تجزیه و تحلیل های مشابه در صدها فایل یا ترکیب داده ها در بسیاری از فایل ها برای تجزیه و تحلیل در یک زمان. این راهنمای عملی به غیر برنامه نویسان بلندپرواز نشان می دهد که چگونه پردازش و تجزیه و تحلیل داده های مختلف را با پایتون با استفاده از مثال های مرتبط با کسب و کار با کد کامل و آسان، خودکار و مقیاس کنند. با شروع با اصول اولیه پایتون، نویسنده کلینتون براونلی به شما نشان می دهد که چگونه با اکسل، CSV و فایل های متنی در پایتون برخورد کنید، که منجر به زمان بندی اسکریپت ها برای جمع آوری و پردازش خودکار اطلاعات بدون دخالت انسان می شود. این کتاب کاربردی‌تر از بسیاری از مقدمه‌های دیگر پایتون، مهارت‌هایی را به شما می‌دهد که می‌توانید فوراً در شغل خود به کار ببرید.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Many of Excel's 750 million users would like to do more with their data, such as repeating similar analyses over hundreds of files or combining the data in many files for analysis at one time. This practical guide shows ambitious non-programmers how to automate and scale data processing and analysis of different data formats with Python, using business-relevant examples with complete, easy-to-read code. Beginning with the basics of Python, author Clinton Brownley shows you how to deal with Excel, CSV, and text files in Python, leading up to scheduling scripts to automatically gather and process information without human intervention. More practical than many other introductions to Python, this book gives you skills you can immediately apply in your job.





نظرات کاربران