ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب SFML Game Development By Example Create and develop exciting games from start to finish using SFML

دانلود کتاب توسعه بازی SFML بر اساس مثال با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید

SFML Game Development By Example  Create and develop exciting games from start to finish using SFML

مشخصات کتاب

SFML Game Development By Example Create and develop exciting games from start to finish using SFML

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
 
ناشر: Packt Publishing 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 523 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب SFML Game Development By Example Create and develop exciting games from start to finish using SFML به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه بازی SFML بر اساس مثال با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه بازی SFML بر اساس مثال با استفاده از SFML بازی های هیجان انگیز را از ابتدا تا انتها ایجاد و توسعه دهید

کتابخانه چندرسانه‌ای ساده و سریع (SFML) یک رابط کاربری ساده است که شامل پنج ماژول به نام‌های صوتی، گرافیکی، شبکه، سیستم و ماژول‌های پنجره است که به توسعه برنامه‌های رسانه‌ای چند پلتفرمی کمک می‌کند. با استفاده از کتابخانه SFML، امکان ساخت سریع و آسان بازی‌ها، بدون گذر از یک منحنی یادگیری گسترده برای شما فراهم شده است. این کار به‌عنوان تقویت‌کننده اعتماد به‌نفس، و همچنین راهی برای کنکاش در فرآیند توسعه بازی، قبل از نگرانی در مورد موضوعات پیشرفته‌تر مانند «تقویت خطوط لوله» یا «سایدرها» عمل می‌کند.
فقط با سرمایه‌گذاری متوسط. دانش ++C، این کتاب شما را در تمام مسیر توسعه بازی راهنمایی می‌کند.
کتاب با ساختن یک کلون از بازی کلاسیک مار شروع می‌شود که در آن یاد می‌گیرید چگونه یک پنجره را باز کنید و یک sprite اولیه را رندر کنید، خوب بنویسید. کد ساختاری برای پیاده سازی طراحی بازی و استفاده از مفهوم برخورد جعبه محدود AABB.
بازی بعدی یک پلتفرمر ساده با دشمنان، موانع و چند مرحله مختلف است. در اینجا، ما حالت هایی را ایجاد خواهیم کرد که جریان برنامه های سفارشی را ارائه می دهند و رایج ترین الگوهای طراحی که اغلب نادیده گرفته می شوند مورد استفاده در توسعه بازی را بررسی می کنند.
آخرین اما نه کم اهمیت ترین، ما یک بازی RPG کوچک ایجاد خواهیم کرد که در آن از معمول استفاده خواهیم کرد. الگوهای طراحی بازی، رابط کاربری گرافیکی متعدد. عناصر، ویژگی های گرافیکی پیشرفته، و صداها و ویژگی های موسیقی. ما همچنین ویژگی‌های شبکه‌ای را پیاده‌سازی خواهیم کرد که به سایر بازیکنان امکان می‌دهد با هم بپیوندند و با هم بازی کنند.
در پایان کتاب، شما در استفاده از کتابخانه SFML با پتانسیل کامل آن متخصص خواهید بود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Simple and Fast Multimedia Library (SFML) is a simple interface comprising five modules, namely, the audio, graphics, network, system, and window modules, which help to develop cross-platform media applications. By utilizing the SFML library, you are provided with the ability to craft games quickly and easily, without going through an extensive learning curve. This effectively serves as a confidence booster, as well as a way to delve into the game development process itself, before having to worry about more advanced topics such as “rendering pipelines” or “shaders.”
With just an investment of moderate C++ knowledge, this book will guide you all the way through the journey of game development.
The book starts by building a clone of the classical snake game where you will learn how to open a window and render a basic sprite, write well-structured code to implement the design of the game, and use the AABB bounding box collision concept.
The next game is a simple platformer with enemies, obstacles and a few different stages. Here, we will be creating states that will provide custom application flow and explore the most common yet often overlooked design patterns used in game development.
Last but not the least, we will create a small RPG game where we will be using common game design patterns, multiple GUI. elements, advanced graphical features, and sounds and music features. We will also be implementing networking features that will allow other players to join and play together.
By the end of the book, you will be an expert in using the SFML library to its full potential.





نظرات کاربران