دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Jak Tiano
سری:
ناشر: Packt Publishing
سال نشر: 2016
تعداد صفحات: 622
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 21 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Learning Xcode 8 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب یادگیری Xcode 8 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در طول چند سال گذشته، ما شاهد پیشرفتی در محاسبات تلفن همراه و تولد برنامه های تلفن همراه در حال تغییر جهان بوده ایم. iOS با شهرت به عنوان یکی از کاربر محورترین و توسعهدهندهترین پلتفرمها، بهترین مکان برای راهاندازی ایده برنامه عالی بعدی شماست. Xcode به عنوان ابزار رسمی برای ایجاد برنامههای iOS، مملو از ویژگیهایی است که هدف آن آسانتر، سریعتر و سرگرمکنندهتر کردن کار توسعهدهندگان است. این کتاب شما را از مبتدی کامل به یک توسعهدهنده اپلیکیشن منتشر میکند و هر مرحله را در این بین پوشش میدهد. با استفاده از یک تور راهنما از طریق نرم افزار Xcode و زبان برنامه نویسی Swift، قبل از استفاده از این دانش با ساختن اولین برنامه خود به نام «Snippets»، اصول اولیه توسعه اپلیکیشن iOS را یاد خواهید گرفت. در طول این کتاب، با افزودن ویژگیهای جدید به برنامه خود، ادغام حرکات و حسگرها و حتی ایجاد یک برنامه همراه اپل واچ، به کشف جنبههای مختلف توسعه iOS در Xcode ادامه خواهید داد. همچنین نحوه استفاده از ابزارهای اشکال زدایی، نوشتن تست های واحد، و بهینه سازی و توزیع برنامه خود را یاد خواهید گرفت. تا زمانی که به پایان این کتاب برسید، اولین اپلیکیشن iOS خود را با موفقیت ساخته و منتشر کرده اید. آنچه خواهید آموخت درک مهم ترین ویژگی های Xcode IDE نوشتن کد Swift 2 برای مدل های داده های برنامه و مشاهده کنترلرها آماده سازی طرح بندی های بصری برای یک برنامه iOS با استفاده از استوری بورد، کلاس های اندازه و طرح بندی خودکار، ادغام بسیاری از فناوری های رایج در یک برنامه، مانند بهعنوان حرکات چند لمسی، CoreData و اعلانها ساختن برنامههای همراه برای Apple Watch با watchOS 2 برنامههای کاربردی را با استفاده از مجموعه ابزارهای اشکالزدایی Xcodes اشکالزدایی کنید و با آزمایش واحد از اشکالات جلوگیری کنید بهینهسازی برنامه با استفاده از ابزارهای پروفایل Xcode 8 و کاتالوگهای دارایی توزیع یک برنامه بتا از طریق TestFlight، و یک برنامه تمام شده از طریق فروشگاه App
Over the last few years, weve seen a breakthrough in mobile computing and the birth of world-changing mobile apps. With a reputation as one of the most user-centric and developer-friendly platforms, iOS is the best place to launch your next great app idea. As the official tool to create iOS applications, Xcode is chock full of features aimed at making a developers job easier, faster, and more fun. This book will take you from complete novice to a published app developer, and covers every step in between. Youll learn the basics of iOS application development by taking a guided tour through the Xcode software and Swift programming language, before putting that knowledge to use by building your first app called “Snippets.” Over the course of the book, you will continue to explore the many facets of iOS development in Xcode by adding new features to your app, integrating gestures and sensors, and even creating an Apple Watch companion app. Youll also learn how to use the debugging tools, write unit tests, and optimize and distribute your app. By the time you make it to the end of this book, you will have successfully built and published your first iOS application. What You Will Learn Understand the most important features of the Xcode IDE Write Swift 2 code for application data models and view controllers Prepare visual layouts for an iOS application using storyboards, size classes, and auto-layout Integrate many common technologies into an app, such as multi-touch gestures, CoreData, and notifications Build companion applications for the Apple Watch with watchOS 2 Debug applications using Xcodes suite of debugging tools, and prevent bugs with unit testing Optimize an application using Xcode 8’s profiling tools and asset catalogs Distribute a beta application through TestFlight, and a finished application through the App Store