ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Australia Fair

دانلود کتاب نمایشگاه استرالیا

Australia Fair

مشخصات کتاب

Australia Fair

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0868405396, 9780868405391 
ناشر: University of New South Wales Press 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 303 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نمایشگاه استرالیا: استرالیا و نیوزیلند، استرالیا و اقیانوسیه، تاریخ، جامعه شناسی، سوء استفاده، طبقه، مرگ، ازدواج و خانواده، پزشکی، روابط نژادی، روستایی، نظریه اجتماعی، شهری، سیاست و علوم اجتماعی، استرالیا و اقیانوسیه، سیاست بین المللی و جهانی، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، ملی، ایالات متحده، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، خدمات اجتماعی و رفاه، امور عمومی و سیاست، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، سیاست اجتماعی، امور عمومی و سیاست، سیاست & فرماندار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Australia Fair به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نمایشگاه استرالیا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نمایشگاه استرالیا



یکی از متفکران برجسته استرالیا از یک عمر تحقیق، تجزیه و تحلیل و عقل سلیم در طرح اولیه خود برای ساخت استرالیای بهتر استفاده می کند. هیو استرتون استدلال می‌کند که ایجاد شغل کامل و منصفانه برای همه امکان‌پذیر است، تا اکثر خانواده‌ها بتوانند فضای خانه کافی را داشته باشند یا اجاره کنند و سرمایه مورد نیاز برای انجام کارهایی را که می‌خواهند به دست آورند. او استدلال می‌کند که ما می‌توانیم به پیشرفت زنان به سمت برابری واقعی در خانه و محل کار ادامه دهیم و آن را با والدینی که بهترین‌ها را از فرزندانمان و برای آنها به دست می‌آورد، آشتی دهیم. او نشان می دهد که ما می توانیم تعیین کنیم که چگونه می توان درآمد را به سال های غیر درآمدی انتقال داد. در نهایت، کتاب نشان می‌دهد که ما می‌توانیم به‌طور عادلانه در استفاده از منابع طبیعی سهیم باشیم. این کتاب بلندپروازانه اما کاربردی، برنامه ای برای دستیابی به این اهداف ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

One of Australia’s leading thinkers draws on a lifetime of research, analysis and commonsense in his blueprint for making a better Australia. Hugh Stretton argues that it is possible to contrive full and fairly shared employment for everyone, to enable most households to own or rent adequate household space and obtain the capital they need to do the things they want to do. He argues that we can continue women’s progress to genuine equality at home and at work and reconcile it with parenting that elicits the best from and for our children. He shows that we can determine how best to transfer income to non-earning years. Finally, the book shows that we can fairly share the use of natural resources. Ambitious but practical, the book sets out a plan for achieving these goals.





نظرات کاربران