ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Politics and Power of Tourism in Palestine

دانلود کتاب سیاست و قدرت گردشگری در فلسطین

مشخصات کتاب

The Politics and Power of Tourism in Palestine

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Contemporary Geographies of Leisure, Tourism and Mobility 
ISBN (شابک) : 1138824704, 9781138824706 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 283 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب The Politics and Power of Tourism in Palestine به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سیاست و قدرت گردشگری در فلسطین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سیاست و قدرت گردشگری در فلسطین



گردشگری در فلسطین با توجه به اهمیت اقتصادی و مذهبی آن و نقش مهمی که در روابط اسرائیل و فلسطین، نمایندگی از کشور و هویت فلسطین، و سیاست های گسترده تر خاورمیانه ایفا می کند، از اهمیت فزاینده ای برخوردار شده است. با این وجود، فلسطین، مانند بسیاری از خاورمیانه به عنوان یک کل، در ادبیات گردشگری به شدت کمتر معرفی شده است. هدف این عنوان پر کردن این خلأ با اولین کتابی است که به بررسی اهمیت گردشگری در رابطه با فلسطین اختصاص دارد.

این کتاب نقش گردشگری در فلسطین را در سه سطح اصلی بررسی می کند. ابتدا، مروری بر مسائل مدیریت مقصد و بازاریابی برای صنعت گردشگری در فلسطین ارائه می‌کند و نه تنها به بازارهای بازدیدکننده و اهمیت اقتصادی گردشگری، بلکه به واقعیت‌های مشکلات مدیریت مقصد، بازاریابی و ارتقای دولت فلسطین نیز می‌پردازد. دوم، مجموعه‌ای از فصل‌ها و مطالعات موردی ارائه می‌کند که نه تنها اشکال مختلف گردشگری در فلسطین، بلکه اهمیت اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی و معنوی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. این بخش همچنین ابعادی را به گردشگری در فلسطین می‌رساند که معمولاً در رسانه‌های جریان اصلی غربی مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. بخش سوم روشی را نشان می‌دهد که گردشگری در فلسطین پرسش‌ها و بحث‌های گسترده‌تری را در مطالعات گردشگری برجسته می‌کند و شیوه‌ای که سفر در منطقه در گفتمان‌های گسترده‌تری قرار می‌گیرد. یکی از ابعاد مهم کتاب توجهی است که به صداهای مختلف ذینفعان در گردشگری فلسطین در سطوح مختلف در مقیاس می دهد.

این جلد به موقع بینش قابل توجهی را در مورد چالش ها و مسائل گردشگری در این منطقه در حال حاضر و در آینده به خواننده ارائه می دهد. این برای علاقه مندان به گردشگری، مطالعات خاورمیانه، سیاست، اقتصاد، مطالعات توسعه و جغرافیا مفید خواهد بود.

 


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران