ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Captive University: The Sovietization of East German, Czech, and Polish Higher Education, 1945-1956

دانلود کتاب دانشگاه اسیر: شوروی شدن آموزش عالی آلمان شرقی ، چک و لهستان ، 1956-1945

Captive University: The Sovietization of East German, Czech, and Polish Higher Education, 1945-1956

مشخصات کتاب

Captive University: The Sovietization of East German, Czech, and Polish Higher Education, 1945-1956

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0807825557, 9780807825556 
ناشر: The University of North Carolina Press 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 450 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دانشگاه اسیر: شوروی شدن آموزش عالی آلمان شرقی ، چک و لهستان ، 1956-1945: آلمان، اروپا، تاریخ، کمونیسم و ​​سوسیالیسم، ایدئولوژی ها و دکترین ها، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، اروپا، سیاست بین المللی و جهانی، سیاست و دولت، سیاست و علوم اجتماعی، آموزش عالی و مداوم، مدیریت، بزرگسالان و آموزش مداوم ,راهنماهای مدرسه بازرگانی,راهنماهای کالج,کمک مالی,راهنماهای مدارس تحصیلات تکمیلی,راهنماهای دانشکده حقوق,راهنماهای دانشکده پزشکی,آماده سازی آزمون,حرفه ای,آموزشی و تدریس,برنامه درسی,برنامه درسی و طرح درس,مدارس و تدریس,E



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Captive University: The Sovietization of East German, Czech, and Polish Higher Education, 1945-1956 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دانشگاه اسیر: شوروی شدن آموزش عالی آلمان شرقی ، چک و لهستان ، 1956-1945 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دانشگاه اسیر: شوروی شدن آموزش عالی آلمان شرقی ، چک و لهستان ، 1956-1945

این تاریخچه مقایسه ای سیستم های آموزش عالی در لهستان، آلمان شرقی و سرزمین چک تنوع غیرمنتظره ای را در استالینیسم اروپای شرقی نشان می دهد. جان کانلی با اطلاعاتی که از آرشیوهای هر یک از این مکان‌ها به دست آمده است، یک مطالعه موردی ارزشمند ارائه می‌کند که نشان می‌دهد چگونه دولت‌های توتالیتر سیاست‌های خود را با خطوط جوامعی که بر آنها حکومت می‌کنند تطبیق می‌دهند. «عناصر بورژوازی» به طور کامل در آلمان شرقی انجام شد، جایی که دانشجویان بیشتر و بیشتر از پیشینه های کارگری و دهقانی بودند. اما حزب لهستان استادان بالقوه بی وفا را به این امید بیهوده که روشنفکری جدید تربیت کنند، سر کار نگه داشت و استالینیست های چک نتوانستند دانشجویان کارگر و دهقان را در دانشگاه های چک اکثریت کنند.

کانلی این تفاوت ها را با کاوش در میراث پیشاستالینیستی این کشورها و به ویژه تجربیات آنها در جنگ جهانی دوم توضیح می دهد. شکست رهبران لهستانی و چک در تغییر دانشگاه‌هایشان به‌ویژه در طول بحران‌های 1968 و 1989 آشکار شد، زمانی که دانشجویان دانشگاه‌ها جنبش‌های اصلاحی را رهبری کردند. در مقابل، در آلمان شرقی، دانشگاه ها تا آخر به دولت وفادار ماندند و دانشجویان به طور قابل توجهی در انقلاب 1989 غایب بودند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This comparative history of the higher education systems in Poland, East Germany, and the Czech lands reveals an unexpected diversity within East European stalinism. With information gleaned from archives in each of these places, John Connelly offers a valuable case study showing how totalitarian states adapt their policies to the contours of the societies they rule.

The Communist dictum that universities be purged of "bourgeois elements" was accomplished most fully in East Germany, where more and more students came from worker and peasant backgrounds. But the Polish Party kept potentially disloyal professors on the job in the futile hope that they would train a new intelligentsia, and Czech stalinists failed to make worker and peasant students a majority at Czech universities.

Connelly accounts for these differences by exploring the prestalinist heritage of these countries, and particularly their experiences in World War II. The failure of Polish and Czech leaders to transform their universities became particularly evident during the crises of 1968 and 1989, when university students spearheaded reform movements. In East Germany, by contrast, universities remained true to the state to the end, and students were notably absent from the revolution of 1989.





نظرات کاربران