ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب An Atlas of Veterinary Surgery

دانلود کتاب اطلس جراحی دامپزشکی

An Atlas of Veterinary Surgery

مشخصات کتاب

An Atlas of Veterinary Surgery

دسته بندی: جانور شناسی
ویرایش: 3 
نویسندگان: , ,   
سری:  
 
ناشر: Blackwell 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 285 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 62 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب An Atlas of Veterinary Surgery به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اطلس جراحی دامپزشکی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اطلس جراحی دامپزشکی

اطلس جراحی دامپزشکی که به طور کامل به روز شده و در این ویرایش سوم جدید تجدید نظر شده است، هم به پزشک و هم دانشجو با ارجاع دقیق به تمام تکنیک های جراحی ضروری مورد نیاز در عمل عمومی ادامه می دهد. این کتاب به دوازده بخش تقسیم شده است که هر بخش به روش های جراحی به صورت منطقه ای یا به عنوان یک رشته جراحی می پردازد. تصاویری که هر عمل جراحی را همراهی می‌کنند به ترتیب با متن توضیحی و زیرنویس‌های همراه مرتب شده‌اند. این چیدمان بسیار بصری پیروی از هر رویه را ساده می کند. متن توسط بیش از 500 طراحی و 100 عکس پشتیبانی می شود. این کتاب در پوشش حیوانات بزرگ و کوچک بی نظیر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Fully updated and revised in this new third edition, Atlas of Veterinary Surgery continues to provide both the practitioner and the student with a detailed reference to all the necessary surgical techniques required in general practice. This book is divided into twelve sections each of which deals with surgical procedures on a regional basis or as a surgical discipline. The illustrations which accompany each surgical procedure are arranged sequentiallly with the explanatory text and accompanying captions interposed. This highly visual layout makes each procedure simple to follow. The text is supported by over 500 drawings and 100 photographs. This book is unique in its coverage of both large and small animals.





نظرات کاربران