ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities

دانلود کتاب منطق غالب خدمات: مقدمات ، چشم اندازها ، احتمالات

Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities

مشخصات کتاب

Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780521124324 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 961 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Service-Dominant Logic: Premises, Perspectives, Possibilities به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب منطق غالب خدمات: مقدمات ، چشم اندازها ، احتمالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Frontmatter......Page 1
Dedication......Page 8
Contents......Page 10
List of Exhibits......Page 14
Foreword......Page 16
Preface......Page 22
Acknowledgments......Page 26
Part I - Premises......Page 28
1 - The service-dominant mindset......Page 30
2 - Roots and heritage......Page 58
3 - Axioms and foundational premises......Page 80
4 - Service as a guiding framework......Page 110
Part II - Perspectives......Page 126
5 - It’s all actor-to-actor (A2A)......Page 128
6 - The nature, scope, and integration of resources......Page 146
7 - Collaboration......Page 163
8 - Service ecosystems......Page 185
Part III - Possibilities......Page 204
9 - Strategic thinking......Page 206
10 - Conclusions and considerations......Page 228
Appendix - Reflection and dialogue......Page 240
Index......Page 249




نظرات کاربران